Як і будь-які ідеї, бренди народжуються в нематеріальному світі і лише з часом набувають певних характеристик, форм. Однак, так було до вчора. Наше динамічне сьогодення вимагає від сучасних брендів миттєвих реакцій на зміни та вмілого використання digital середовища собі на користь. Тоді як, враховуючи усі ці нюанси, побудувати гнучкого бренд-лідера зі здатністю швидко адаптуватися до нових умов?
На події будемо з'ясовувати відповідь на це запитання, обговорюючи:
- Потреби цільової аудиторії, через задоволення яких, бренди забезпечують собі лідерство;
- Використання сегментації задля визначення пріоритетних потреб для позиціонування бренда;
- Використання принципів дизайн-мислення для розробки ідеї і стратегії бренда;
- Дисципліну бренда, як найважливіший чинник його тривалого та стійкого лідерства.
Аудиторія:
- для управлінців стратегічного рівня
- для власників бізнесу
- для маркетинг-директорів
Викладач:
Ольга Захарова
Голова експертної ради Української Телеакадемії. Як директорка зі стратегічного маркетингу медіа-холдингу «Медіа Група Україна», з 2011 року відповідає за розробку і втілення маркетингової стратегії брендів каналу Україна, НЛО ТВ, каналів ФУТБОЛ1/ФУТБОЛ2, Індиго, мультимедійного бренду СЬОГОДНІ, сервісу інтерактивного телебачення OLL.tv. Протягом 2009-2010 рр. – директорка зі стратегічного маркетингу ЗАТ «Національна Медіа Група» – 5 канал, РЕН ТВ (Москва, Росія). Раніше, у 1996-2008 рр. – креативна директорка, керівник відділу творчих проектів каналу «1+1» ТОВ «Телерадіокомпанії «Студія 1+1».
Реєстрація за посиланням
Контактна особа:
Єлизавета Пальчинська,
маркетинг-менеджер
email: [email protected]