Багатьом видається, що наявність блискучої ідеї гарантує гордий статус CEO & Founder компанії масштабу Facebook, Tesla чи Amazon. Новинні агенції повідомляють, що лише в Китаї щодня з’являється до 12 тисяч стартапів. Водночас, не менш промовистою є і статистика закриття нових бізнесів. Втім, просування інновацій ніколи не було легкою справою і багато з тих винаходів, без яких ми не мислимо сучасного життя, роками, а то і десятиліттями шукали своїх інвесторів.
Відтак на події на прикладі історичних кейсів будемо говорити про те, як винаходи ставали успішними комерційними проектами:
- Чому «стартап» Йогана Гутенберга закінчився банкрутством та як його послідовникам вдалося застосувати «стратегію блакитного океану»?
- Як паровоз перетворився з безперспективного інженерного дивацтва на рушія світової економіки?
- В який спосіб бізнес-модель «бритви і леза» допомогла засновникам Kodak перемогти конкурентів?
- Як компанія Bell System посприяла закріпленню економічної гегемонії США у світі?
Аудиторія:
- для маркетинг-директорів
- для власників бізнесу
- для CEO
Спікер:
Тетяна Григор'єва
Кандидат історичних наук, доцент кафедри історії Національного університету «Києво-Могилянська академія»
Реєстрація за посиланням
Контактна особа:
Олександра Шевченко
тел.: + 38 (098) 822 73 73
email: [email protected]