Історія, яка вчить: Просування інновацій

Історія, яка вчить: Просування інновацій

Історія, яка вчить: Просування інновацій
Коли
29 березня 2018, 19:00
Вартість
250 грн
Місце
Києво-Могилянська бізнес-школа
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

Багатьом видається, що наявність блискучої ідеї гарантує гордий статус CEO & Founder компанії масштабу Facebook, Tesla чи Amazon. Новинні агенції повідомляють, що лише в Китаї щодня з’являється до 12 тисяч стартапів. Водночас, не менш промовистою є і статистика закриття нових бізнесів. Втім, просування інновацій ніколи не було легкою справою і багато з тих винаходів, без яких ми не мислимо сучасного життя, роками, а то і десятиліттями шукали своїх інвесторів.

Відтак на події на прикладі історичних кейсів будемо говорити про те, як винаходи ставали успішними комерційними проектами:

  • Чому «стартап» Йогана Гутенберга закінчився банкрутством та як його послідовникам вдалося застосувати «стратегію блакитного океану»?
  • Як паровоз перетворився з безперспективного інженерного дивацтва на рушія світової економіки?
  • В який спосіб бізнес-модель «бритви і леза» допомогла засновникам Kodak перемогти конкурентів?
  • Як компанія Bell System посприяла закріпленню економічної гегемонії США у світі?

Аудиторія:

  • для маркетинг-директорів
  • для власників бізнесу
  • для CEO

Спікер:

Тетяна Григор'єва

Кандидат історичних наук, доцент кафедри історії Національного університету «Києво-Могилянська академія»

Реєстрація за посиланням

Контактна особа:
Олександра Шевченко
тел.: + 38 (098) 822 73 73
email: [email protected]

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло