Шанси нового продукту успішно вийти на ринок. Байєсівський підхід

Шанси нового продукту успішно вийти на ринок. Байєсівський підхід

Шанси нового продукту успішно вийти на ринок. Байєсівський підхід
Коли
10 квітня 2018
Вартість
350 грн
Місце
Києво-Могилянська бізнес-школа
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

Як передбачити чи вдасться успішно вийти на ринок з новим продуктом?

Сучасний світ змінюється все швидше, і часу на повноцінне тестування гіпотез в управлінця часто просто немає. До того ж це вимагає і чималих фінансових інвестицій. 

Чи можна в таких випадках довіряти інтуїції? Або краще не ризикувати і йти класичним шляхом? Чи можна поєднати інтуїтивні оцінки з аналітичними результатами?

Байєсівський підхід – це той аналітичний інструмент, який дозволяє вирішити цю задачу з максимальною користю. Цей підхід успішно використовується і розвивається в сучасному світі прийняття рішень, але, на жаль, не дуже поширений в українському бізнесі. 

На вечірній зустрічі із Володимиром Савчуком поговоримо про таке:

  • Основи теорії ймовірностей
  • Сенс та математика байесівського підходу
  • Моделювання шансів успішного виведення на ринок нового продукту

Аудиторія:

  • для управлінців
  • для власників бізнесу

Викладач:

Володимир Савчук

З 1991 по 2000 рік в якості консультанта Всесвітнього Банку в міжнародній групі експертів приймав участь в освітніх програмах для країн СНД і займався реструктуризацією промислових підприємств СНД. Провів 9 освітніх програм Всесвітнього Банку за тематикою реструктуризації підприємств. У рамках цих програм пройшли навчання більше 200 спеціалістів країн СНД. Приймав участь у розробці та впровадженні системи управління низки українських та російських підприємств. Провів більше 200 корпоративних та відкритих семінарів для менеджерів підприємств, викладає на програмах MBA kmbs та МВА МІБ.

Реєстрація за посиланням

Контактна особа:

Марія Франовська,
менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (097) 029 60 60
email: [email protected]

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло