АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ:
Управлінці, які прагнуть:
- Навчитися приймати управлінські рішення, поєднуючи інтереси організації і тих менеджерів, які будуть впроваджувати ці рішення в організації
- Дізнатися, як підвищити якість управління відносинами в організації
- Створити додаткову добавлену вартість для вашої організації шляхом запровадження більш ефективного менеджменту і відпрацювання рішень, які будуть залишатися актуальними на протязі тривалого часу
- Збільшити ефективність комунікацій в організації
- Вирішувати внутрішні довготривалі спори і конфлікти ефективно та швидко, протягом одного дня, що заощадить цінний час менеджерів
- Навчитися розпізнавати конфлікти на ранній стадії та здійснювати їх профілактику
- Розв’язувати складні міжособистісні конфлікти між керівниками, а також між керівниками і підлеглими; Навчитеся управляти емоційно складними стосунками з метою послаблення напруги між співробітниками
- Дізнатися як вибудовувати стосунки з особами, які чинять супротив
- Навчитися застосовувати навички медіації та здійснювати фасилітацію процесу конструктивного вирішення питань, що обговорюються
- Дізнатися як здійснювати консультаційну підтримку інших осіб щодо ефективного застосування медіаційних технік
ЩО ДАЄ ПРОГРАМА?
- Знання щодо необхідних медіаційних компетенцій, таких як управління відносинами, процесом переговорів, одночасно концентруючи увагу на змісті питань, що обговорюються
- Відпрацювання навичок прийняття управлінських рішень, які базуються на інтересах залучених до процесу переговорів в організації сторін
- ідпрацювання навичок ефективного вирішення конфліктів між співробітниками, та між організацією та клієнтами, партнерами
ВИКЛАДАЧІ ТА ЕКСПЕРТИ:
ОЛЬГА ШЕПЕЛЬ: Заступник керівника Українського Центру Медіації. Медіатор, акредитована CEDR (UK), член міжнародної мережі тренерів з медіації (CEDR traners-network)
ТЕТЯНА БІЛИК: Викладач Українського Центру Медіації. Медіатор, акредитована CEDR (UK), Executive MBA13 KMBS, магістр психол.наук Стразбурського Університету Луї Пастера