Від місії та цінностей до діалогу та залученості.
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ:
Керівники та власники компаній, що стикаються з питаннями:
- Як правильно доносити топ-команді та співробітникам «куди ми йдемо та навіщо»?
- Як налаштувати злагоджену взаємодію між різними підрозділами та функціями компанії?
- Як підходити до комунікацій системно і забезпечити донесення актуальної коректної інформації та отримання своєчасного зворотного зв’язку?
НА ВИХОДІ ПРОГРАМИ УЧАСНИКИ ОТРИМАЮТЬ:
- Розуміння цілей, можливостей та ролі внутрішніх комунікацій для різних завдань бізнесу
- Принципи побудови системних та ефективних комунікацій
- Розуміння як діагностувати систему внутрішніх комунікацій в своїй компанії
- Основи планування, впровадження та оцінки внутрішніх комунікацій
- Підходи та інструменти трансляції місії, цінностей та досягнень компанії її працівникам
- Критерії вибору комунікаційної стратегії для трансформації бізнесу
ВИКЛАДАЧІ ТА ЕКСПЕРТИ:
МАРИНА СТАРОДУБСЬКА: Асоційований член Chartered Institute of Public Relations (ACIPR), London. Марина має 10 років консалтингової роботи в Україні, СНД, Європі та США в різних галузях бізнесу (девелопмент, металургія, машинобудування, фінанси, банкінг, телекомунікації, хімічна промисловість, вуглевидобуток, енергетика, побутова техніка, FMCG, тютюнова галузь, виробництво харчових продуктів, фармацевтика і ін.). Автор понад 100 тематичних публікацій в електронних і друкованих ЗМІ. Понад 150 проведених авторських тематичних тренінгових програм для топ-менеджменту і фахівців українських і міжнародних компаній, серед яких: Electrolux, ArcelorMittal Кривий Ріг, ContourGlobal, Shell, Mondelez Ukraine (Kraft Foods Ukraine), Universalbank, ВТБ Україна, SoftServe, Raben, Danfoss, ДТЕК, Київенерго, Лемтранс, Метінвест Холдинг, Cisco, PepsiCo, LifeCell (Life :)), Kredobank, медична мережа «Добробут», East Europe Foundation, «1+1 Медіа» та ін.
КОНТАКТНА ОСОБА:
МАРІЯ ФРАНОВСЬКА
Менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (097) 029 60 60
email:[email protected]