28 квітня 2021 переглянуто 760

СЕО – трансформатор очікувань акціонерів у тактику і результати - Міндаугас

Яким має бути високоефективний CEO, розповів голова Правління Національного депозитарію України

 Фото: facebook.com/oksana.shchehelska.1

Учасники програми Kyiv-Mohyla Business School (kmbs) «СEO Development Program» на зустрічі-інтерв’ю поспілкувалися з СЕО та головою Правління Національного депозитарію України Бакасом Міндаугасом, який розповів про роль і якості високоефективних СЕО. Про це йдеться у дописі Оксани Щегельської.

Зазначається, що результати багаторічного дослідження ghSmart, опубліковані в HBR, показали помилковість поширеного стереотипу у фаундерів/акціонерів про те, що високоефективний СЕО – це візіонер, стратег, харизмат, зі ступенем MBA кращої бізнес-школи, зі здатністю приймати рішення під тиском.

«На такий саме стереотип натрапила позавчора і я, працюючи в аудиторії з колегами-учасниками програми Kyiv-Mohyla Business School [kmbs] «СEO Development Program», – йдеться у дописі.

Оксана Щегельська опублікувала основні інсайти із зустрічі з Міндаугасом:

  • «СЕО – трансформатор очікувань акціонерів у тактику і результати. У конструктивних акціонерів очікування – це візія та цілі.  СЕО переводить візію в стратегію, стратегію в тактику, а тактику в результати»
  • «Домовленість з Акціонерами та шпаргалка для команди – це стратегія»
  • «Систематизація, операційна ефективність, автоматизація і бюрократія – основа в ролі СЕО»
  • «СЕО – це допомога у вирішенні всіх проблем, без виносу непотрібного на Акціонерів. Вивільнення їх для пошуку стратегічних рішень»
  • «Високоефективний СЕО не тягне компанію на собі, бо це ризик для системи при зміні команди»
  • «Обов’язковий діалог, залучення акціонерів, клієнтів, партнерів по ринку, співробітників у визначення стратегічних цілей»
  • «Якщо в Акціонера немає візії, відбувається зміна ролей, і СЕО з командою її формують, погоджуючи з Акціонером, допомагаючи Акціонеру трансформуватися; обов’язково формуючи діалог і важіль впливу на компанію в Акціонерів. Таким важелем є візія, без якої компанія не розвивається»
  • «Потрібно бути дуже гнучким і вміти швидко адаптуватися як щодо Акціонерів, так і до кожного співробітника»