21 вересня 2021 переглянуто 660

Експерти Advisory Board kmbs Alumni за запитом S-Pro обговорювали питання щодо виходу на нові ринки

Порушувалося питання побудови ефективної стратегії

 Фото: facebook.com/ABkmbsAlumni

Експерти Advisory Board kmbs Alumni 20 жовтня за запитом власників ІТ-компанії S-Pro обговорювали як молодій успішній компанії проводити аналіз країн для виходу на нові ринки та сегменти, а також як заручитися підтримкою вже існуючих клієнтів та знайти нових. Про це йшлося у дописі на сторінці Advisory Board kmbs Alumni. 

Зазначається, що порушувалося питання щодо побудови ефективної стратегії для виходу на нові ринки.

У ролі експертів Advisory Board kmbs Alumni були випускники kmbs з різних галузей з різноманітним досвідом та експертизою.

 S-Pro – це сервісна IT-компанія, яка вже протягом 7 років надає послуги по  створенню різних IT-рішень на аутсорсингу.  Компанія має 2 офіси – у Києві та Запоріжжі, штат співробітників – 250 осіб. Клієнти в Україні, DACH регіон, UK, USA (New York, Texas). Один з основних напрямків спеціалізації – Fintech.

Раніше повідомлялося, що Advisory Board kmbs Alumni завітав до власника Carnegie Cafe Михайла Стрижко. Стрижко ділився реальним досвідом відкриття власного ресторану.