Прибутки Walt Disney зростають повільно, але впевнено
Компанія має завдячувати відвідувачам тематичних парків розваг
Прибутки компанії Walt Disney зросли на 11% за І квартал 2017 року і склали близько $2,4 млрд. Про це повідомляє BBC.
«Ми задоволені своїми результатами», – повідомив бос Walt Disney Роберт Айгер.
Бізнес компанії дуже різноманітний, включає в себе кіностудії, такі як Marvel та Pixar, тематичні парки, продаж товарів та навіть круїзні лінії. Її телемережі, що включають ABC, Disney і спортивну телемережу ESPM, є значними гравцями, на яких приходиться 40% загального прибутку компанії за останній рік.
Walt Disney знаходиться на шляху до повільного зростання, не зважаючи на втрату абонентів їх спортивної телемережі ESPN. ESPM останнім часом боролась з втратою передплатників та рекламних пропозицій, оскільки спортивні сервіси, які транслюють «наживо», почали відчувати тиск з боку онлайн-телебачення та вимог телеглядачів щодо зниження вартості послуг. Цієї весни ESPM звільнила понад 100 працівників. Айгер же сказав, що компанія впевнена у попиті на ESPM. Прибуток у медіаблоці збільшився на 3%.
Прибутки від роботи студій Disney знизились на 1% порівняно із минулим роком. Мультфільм «Красуня і чудовисько» не зміг набрати такої ж популярності, як «Зутопія» та «Зоряні війни: Пробудження сили».
Велика кількість відвідувачів тематичних парків Disney і нового курорту у Шанхаї допомогла врятувати ситуацію. За слова Айгера, у першу річницю курорту його відвідає 10-мільйонний відвідувач. «Відвідуваність переважає наші найбільш оптимістичні прогнози», – сказав він.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].