Росіяни радо купують взуття із Сирії та Криму

Росіяни радо купують взуття із Сирії та Криму

Гра на патріотизмі населення приносить компанії Zenden чималі прибутки

Винахідливий підприємець із Росії дізнався, як перетворити найсміливіші гамбіти Путіна у продаж взуття. Полички із взуттям «Зроблено в Сирії» та «Зроблено в Криму» у більшості магазинів мережі Zenden Андрія Павлова підняли на вуха соцмережі, таким чином заманюючи патріотів і збільшуючи прибутки.

У 2016 році компанія стала другою за обсягами в Росії і збільшила прибуток на 25% до 19,5 млрд рублів, повідомляє Bloomberg.

Кремлівська пропагандистська машина почала овердрайв після анексії Путіним Криму у 2014 році та неочікуваного вступу до громадянської війни у Сирії на підтримку режиму Башара Асада у 2015 році.

Павлов сказав, що національна гідність, яка відроджується – потужна комерційна сила, хоча росіяни надають перевагу брендам, які мають іноземне звучання. Тому засновник і назвав компанію на честь колишньої голландської футбольної зірки.

Павлов заявив також, що його власний патріотизм не дозволив продовжувати співпрацю із Туреччиною після збитого ними російського літака, тому він звернувся до постачальників із Сирії. Відомо, що підприємство, яке постачає взуття, знаходиться в Латакії, недалеко від російської авіабази. Сирійські сандалії вартістю $15 стали хітом серед покупців. Перешкодою для втілення плану щодо замовлення у Латакії 350 000 пар літнього взуття стали матеріально-технічні та політичні фактори.

Підприємець більш оптимістичний щодо виробництва у Криму, де пільгові субсидії, які пропонує Росія для інтеграції спірного регіону, дають йому перевагу. Минулого року Zenden виготовила 80 000 пар взуття на орендованому об'єкті у Криму, проте обсяги будуть зростати, коли Павлов завершить будівництво заводу у портовому місті Євпаторія.

«Низькобюджетні покупці орієнтовані на Zenden і більш схильні до патріотизму, – говорить Галина Кравченко, аналітик московської дослідницької групи FCG. – Тим не менш, навряд чи вони купуватимуть взуття із Сирії та Криму, якщо ціна на них зросте».

За словами Івана Федякова, керівника IHFOline, компанії з Санкт-Петербургу, яка аналізує роздрібні ринки, зовсім неважко переконати росіян підтримувати геополітику Путіна своїми гаманцями. До того ж санкції, застосовані до РФ, загострили відносини «друг чи ворог» у багатьох росіян, що грає на руку рітейлерам, таким як Zenden.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло