Ринок безалкогольних напоїв за рік виріс на 4,7%
Лідером зростання в обсягах стала категорія енергетичних напоїв
Ринок безалкогольних напоїв (мінеральна вода, солодка газована вода, холодний чай і енергетичні напої) України з квітня 2016 року і до березня 2017 року зріс на 4,7% у літрах і на 15,25% у грошовому вираженні, повідомляє Інтерфакс.
Основною причиною позитивної динаміки продажів безалкогольних напоїв стало уповільнення зростання цін на українському ринку на цю продукцію порівняно з минулим роком. Зростання цін склало 10,08% за літр в 2017 році проти 31,65% роком раніше.
За даними Nielsen, лідером зростання в обсягах серед всіх безалкогольних напоїв стала категорія енергетичних напоїв недорогих брендів, яка за рахунок країн, що розвиваються, збільшила продажі в літрах на 16,9%. У категорії енергетичних і солодких газованих напоїв продажи у літрах виросли на 22 і 32,8% відповідно.
Водночас частка продажів мінеральної води впала на 8,5%, холодних чаїв – на 6,5%.
У Nielsen відзначають, що в каналах торгівлі теж відбуваються зміни: зростають продажі в супер-, гіпер-, міні-маркетах, при цьому падають канали традиційного роздробу в натуральному і грошовому вираженні.
Зокрема, найбільший канал традиційного роздробу – продовольчі магазини – скоротили продаж безалкогольних напоїв у обсягах на 2,5% за період з квітня 2016 по березень 2017 року порівняно з аналогічним періодом минулого року.
The Nielsen Company – один з провідних світових гравців ринку маркетингових досліджень. Компанія була заснована в 1923 в Чикаго (США), зараз проводить свої вимірювання в понад 100 країнах світу, охоплюючи більше 90% світового населення. В Україні Nielsen присутній з 1995 року, і наразі в компанії працює понад 500 осіб.