Аеропорт Харків збільшив пасажиропотік на 58%
Частка пасажирів на міжнародних рейсах склала 82%
Харківський аеропорт у травні 2017 року обслужив рекордну кількість пасажирів – 84 300 осіб, що на 58% більше, ніж за аналогічний період минулого року, повідомила прес-служба аеропорту.
«До цього найбільший пасажиропотік спостерігався під час фінальної частини чемпіонату Європи з футболу Евро-2012 – тоді головні повітряні ворота регіону прийняли 80 058 гостей», – зазначено в повідомленні.
Зростання пасажиропотоку забезпечили рейси до Стамбула, Мінська, Варшави, Тель-Авіва і Кутаїсі, а також рейси за популярними сезонними напрямками: в Анталію, Даламан, Салоніки і до Києва.
У 2016 році міжнародний аеропорт Харків збільшив пасажиропотік на 61% порівняно з 2015 роком – до 599 700 людей, що, згідно з даними аеропорту, практично відповідає показнику рекордного для нього 2013 року (605 000 людей). У квітні 2017 року харківський аеропорт обслужив 62 000 пасажирів, що на 70% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Аеропортом через компанію «Нью Системс АМ» управляє компанія DCH, створена на базі активів, що раніше носили неформальну назву «група УкрСиббанку», після того як два партнери цієї групи – Олександр Ярославський і Ернест Галієв – вирішили їх розділити.
Харківський аеропорт має злітно-посадочну смугу довжиною 2500 м і шириною 50 м. На його території розташовані два пасажирські термінали з пропускною спроможністю 100 і 650 осіб в годину.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].