Єдиний електронний квиток в комунальному транспорті Києва має запрацювати в 2018 році

Єдиний електронний квиток в комунальному транспорті Києва має запрацювати в 2018 році

Наразі «Київпастранс» потребує модернізації для повноцінного використання електронного квитка

Єдиний електронний квиток в комунальному транспорті Києва має запрацювати в 2018 році
Фото УНІАН

За словами заступник голови Київської міської державної адміністрації, єдиний електронний квиток в комунальному транспорті Києва має бути повноцінно впроваджений в 2018 році, передає Інтерфакс-Україна.

«Сьогодні Київський метрополітен на 99,9% реалізував проект електронного квитка, враховуючи, що ми презентували на станції «Кловська» продаж одноразового проїзду через QR-код», – зазначив заступник голови КМДА Микола Поворозник.

За його словами, «Київпастрансом» оголошено тендер на модернізацію електронного квитка, який має завершитися до середини вересня.

Поворозник зазначив, що в «Київпастрансі» вже є елементи електронного квитка, але потрібна модернізація, після якої все буде зведено воєдино.

«Ми вважаємо, що в 2018 році у нас це буде повністю реалізовано, метрополітен – є, в Київпастрансі ми почнемо тестувати квиток на ряді напрямків до кінця цього року, а повноцінно введемо в наступному році», – резюмував заступник голови КМДА.

Нагадаємо, ще в кінці 2014 року тодішній глава «Київпастрансу» Сергій Майзель заявляв, що електронний проїзний квиток планується впровадити в столиці у вересні 2015 року, проте ця послуга не була впроваджена.

Єдиний електронний квиток в комунальному транспорті Києва має запрацювати в 2018 році
Фото УНІАН

Електронний квиток може виглядати як безконтактна картка або смарт-карта для оплати проїзду в громадському транспорті. Також це може бути спеціальна програма для мобільного телефону, яка дозволить зчитувати поїздку за допомогою QR-коду.

Квиток може охоплювати всі види громадського транспорту – від електричок до метро і міських автобусів, у деяких країнах їм можна розрахуватися навіть за послуги таксі.

Як правило, до таких карток «прив'язують» й інші опції: наприклад, нарахування бонусів у ресторанах або дисконт на покупку квитка в міські музеї, оплату за парковку, соціальні пільги тощо. У разі втрати е-квитка його, як правило, можна відновити.
Більше інформації про майбутнє нововведення в столичному громадському транспорті дізнайтеся у спеціальному матеріалі Mind.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло