На телекомпанію Fox подали позов на $30 млн за використання образу Мухаммеда Алі

На телекомпанію Fox подали позов на $30 млн за використання образу Мухаммеда Алі

Рекламний ролик з боксером міг принести телеканалу десятки мільйонів прибутку

На телекомпанію Fox подали позов на $30 млн за використання образу Мухаммеда Алі
фото Wikipedia

Компанія Muhammad Ali Enterprises, яка володіє правами на використання в комерційних цілях образу боксера Мухаммеда Алі (1942-2016), подала позов до американської телекомпанії Fox за те, що вона без дозволу використала зображення спортсмена в одному з рекламних роликів, повідомляє Associated Press.

Про це йдеться в позові, поданому у вівторок до федерального суду в Чикаго (штат Іллінойс).

У позові вказується, що Fox використовувала «ім'я, образ і подобу (із зображенням) Мухаммеда Алі в 3-хвилинному рекламному відео», яке демонструвалося перед Супербоулом – фінальним матчем північноамериканської Національної футбольної ліги (НФЛ), що зібрав телеаудиторію в розмірі 111 млн глядачів. У відео показано основні досягнення в спортивній кар'єрі Алі.

За словами позивачів, відео було зроблено таким чином, щоб прирівняти Алі до футболістів НФЛ і також визначити їх як «найбільших». Крім того, як зазначається в позові, з реклами може скластися враження, що Muhammad Ali Enterprises схвалила дане порівняння, хоча насправді це не так.

Компанія просить суд стягнути з Fox $30 млн компенсації за те, що та без дозволу використала архівні кадри із зображенням Алі.

Пояснюючи суму, позивачі стверджують, що Fox міг продати три хвилини реклами перед початком Супербоула за $30 млн.

За даними Американської маркетингової асоціації, ціна 30-секундного рекламного відео під час Супербоула коливається між $2,5 і $2,8 млн.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло