Gucci відмовиться від натурального хутра з 2018 року
Захисники тварин вважають, що це рішення стане поворотним у розвитку модних тенденцій

Італійський бренд Gucci з 2018 року припинить використовувати натуральне хутро в своїх виробах. Модний дім шукатиме альтернативні варіанти у зв'язку з тиском з боку захисників тварин і зменшенням попиту з боку споживачів, повідомляє Reuters.
Gucci, яким володіє компанія Kering, протягом багатьох років представляв на модних показах дорогі хутряні шуби, а в 2015 році під керівництвом креативного директора будинку Алессандро Мікеле випустив лофери і cліпери, оздоблені хутром кенгуру.
Однак тепер бренд повідомив, що приєднається до компаній, що відмовилися від використання натурального хутра, і продасть решту свого хутряного одягу й аксесуарів на благодійному аукціоні.
Вартість деяких норкових шуб Gucci перевищує $40 000.
Глава бренду Марко Біцаррі повідомив, що Gucci відмовиться від використання хутра, починаючи з колекції весна-літо 2018, і що нова стратегія узгоджена з Мікеле.
Захисники тварин сподіваються, що ініціативу італійського модного будинку підхоплять й інші виробники, хоча Gucci – не перший бренд, який прийняв таке рішення.
«Рішення Gucci радикально змінить майбутнє моди, – сказав Сімоне Павезі з італійської організації захисту тварин LAV. – Оскільки мода все більше враховує моральні вимоги, сконцентровані на тваринах канали поставок відходять у минуле».
У 2016 році італійська компанія Giorgio Armani пообіцяла відмовитися від використання хутра, повідомивши, що розвиток технологій робить невиправданою жорстокість по відношенню до тварин, в той час як американський бренд Calvin Klein пішов на такий крок ще в 1994 році.
Противники використання хутра регулярно протестують в місцях проведення модних показів по всьому світу, закликаючи покласти край жорстокості по відношенню до тварин, а покупці товарів класу люкс – особливо молоде покоління – стають все більш сприйнятливими до питань захисту навколишнього середовища, зазначає видання.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].