Українські медіа домовилися закодувати супутникові телеканали
Орієнтовний дедлайн - весна 2018 року

Чотири найбільші медіа-холдинги України досягли попередньої згоди щодо кодування відкритих телеканалів на супутнику. Орієнтовний дедлайн – весна 2018 року.
Про це повідомляє Ліга.
Зараз холдинги Інтер (Дмитра Фірташа, Сергія Льовочкіна і Валерія Хорошковського), StarLightMedia (Віктора Пінчука), Україна (Ріната Ахметова), і 1 + 1 (Ігоря Коломойського) в цілому транслюють 23 телеканали: Інтер, НТН, К1, К2 , МЕГА, Піксель, Zoom, Enter-фільм, СТБ, ICTV, Новий, М1, М2, Оце, Україна, НЛО ТБ, Індіго TV, 1 + 1, 2 + 2, ТЕТ, Плюсплюс, УНІАН ТБ і Бігуді.
Кодування найбільшими ТВ-групами з абсолютно різними власниками супутникового ефіру стане безпрецедентною подією для всього медіа-ринку. Ще жодного разу вони не діяли в унісон.
«Інтер до останнього часу не підтримував впровадження системи кодування супутникового сигналу», – розповідає медіа-експерт, радник голови Нацради з ТБ і радіомовлення Олександр Глущенко. Адже, на його думку, в разі кодування сигналу трьох медіа-груп, 8 каналів Інтера тільки б виграли і перетягнули частина аудиторії на себе – глядачів, які не бажають платити.
Але відразу кілька джерел видання на ринку повідомили, що Інтер таки вдалося переконати в необхідності кодування.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].