Зростання продажів побутової техніки і електроніки в Україні сягнуло 80% на тиждень «чорної п'ятниці»

Зростання продажів побутової техніки і електроніки в Україні сягнуло 80% на тиждень «чорної п'ятниці»

Аналогічний період 2016 року показав зростання на 30%

Зростання продажів побутової техніки і електроніки в Україні сягнуло 80% на тиждень «чорної п'ятниці»
Фото: Shutterstock

Тиждень продажів, який випав на «чорну п'ятницю» – з 20 по 26 листопада, був успішним для українських роздрібних продавців побутової техніки і електроніки і показав зростання до 80% в порівнянні до попереднього тижня. Про це повідомляє Gfk результати власного щотижневого дослідження GfK Ukraine Point of Sales Tracking.

Загальна кількість проданих одиниць товару за тиждень «чорної п'ятниці» зросла на 58% у порівнянні з попереднім тижнем. Минулого року показники продажів становили на 24% одиниць товару більше, ніж попереднього тижнія

Продаж смартфонів «чорної п'ятниці» зросла на 50%, а їх середня ціна коливалась від 5% до 17%, порівняно до попереднього тижня.

Ринок ноутбуків показав зростання продажів на 60%, а минулоріч цей показник становив 20%. Ціна на цю електроніку за тиждень знизилась в середньому на 10%.

Планшети показали зростання продажів на 67%, тоді як минулого року – на 13%. Ціна найпопулярнішої моделі знизилась на 6%, водночас маркетингова активність окремих продавців спровокувала подвійне зростання продажів цієї моделі.

Продаж телевізорів зросла на 171% і показала в три рази більше зростання ніж у той самий період минулого року, а ціна найпопулярнішої моделі в середньому знизилась майже на 25%.

Продажі великої побутової техніки показали наступні зміни. Холодильники – зростання продажів на 117%, ціна впала до 20%, а кількість проданих одиниць найпопулярнішої моделі зросла в 5 разів.

Продажі пральних машин зросли майже у два рази, порівняно із попереднім тижнем, ціна знизилась в середньому на 5%, а найпопулярніша модель знизилась у ціні на 20%.

Ринок малої побутової техніки показав найбільше зростання продажів м’ясорубок – майже в два рази, найбільше реальне зменшення ціни в середньому на ринку дорівнювало 20%. Натомість, продажі пилососів показали зростання продажів майже в два рази, на найпопулярнішу модель тижня ціни впали на 15%.

За оцінкою Gfk, такі показники зростання продажів, – «є результатом не лише реального зниження цін на товари в цей період, а і підвищеної маркетингової активності виробників та продавців саме в цей період».

Тижнева панель GfK Ukraine Point of Sales Tracking – панель найбільших роздрібних продавців ринку побутової техніки та електроніки, сукупний оборот яких складає 2/3 ринку техніки України.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло