Зростання продажів побутової техніки і електроніки в Україні сягнуло 80% на тиждень «чорної п'ятниці»
Аналогічний період 2016 року показав зростання на 30%

Тиждень продажів, який випав на «чорну п'ятницю» – з 20 по 26 листопада, був успішним для українських роздрібних продавців побутової техніки і електроніки і показав зростання до 80% в порівнянні до попереднього тижня. Про це повідомляє Gfk результати власного щотижневого дослідження GfK Ukraine Point of Sales Tracking.
Загальна кількість проданих одиниць товару за тиждень «чорної п'ятниці» зросла на 58% у порівнянні з попереднім тижнем. Минулого року показники продажів становили на 24% одиниць товару більше, ніж попереднього тижнія
Продаж смартфонів «чорної п'ятниці» зросла на 50%, а їх середня ціна коливалась від 5% до 17%, порівняно до попереднього тижня.
Ринок ноутбуків показав зростання продажів на 60%, а минулоріч цей показник становив 20%. Ціна на цю електроніку за тиждень знизилась в середньому на 10%.
Планшети показали зростання продажів на 67%, тоді як минулого року – на 13%. Ціна найпопулярнішої моделі знизилась на 6%, водночас маркетингова активність окремих продавців спровокувала подвійне зростання продажів цієї моделі.
Продаж телевізорів зросла на 171% і показала в три рази більше зростання ніж у той самий період минулого року, а ціна найпопулярнішої моделі в середньому знизилась майже на 25%.
Продажі великої побутової техніки показали наступні зміни. Холодильники – зростання продажів на 117%, ціна впала до 20%, а кількість проданих одиниць найпопулярнішої моделі зросла в 5 разів.
Продажі пральних машин зросли майже у два рази, порівняно із попереднім тижнем, ціна знизилась в середньому на 5%, а найпопулярніша модель знизилась у ціні на 20%.
Ринок малої побутової техніки показав найбільше зростання продажів м’ясорубок – майже в два рази, найбільше реальне зменшення ціни в середньому на ринку дорівнювало 20%. Натомість, продажі пилососів показали зростання продажів майже в два рази, на найпопулярнішу модель тижня ціни впали на 15%.
За оцінкою Gfk, такі показники зростання продажів, – «є результатом не лише реального зниження цін на товари в цей період, а і підвищеної маркетингової активності виробників та продавців саме в цей період».
Тижнева панель GfK Ukraine Point of Sales Tracking – панель найбільших роздрібних продавців ринку побутової техніки та електроніки, сукупний оборот яких складає 2/3 ринку техніки України.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].