Найбільша портова компанія P&O Maritime почала надавати послуги у порту «Южний»
Покупку бізнесу таким гігантом вважають найбільшою exit-угодою в країні за останні кілька років

Компанія P&O Maritime, що на 100% належить найбільшому світовому портовому оператору DP World Group, у січні 2018 року почала працювати в Україні. P&O Maritime надаватиме буксирні послуги в порту «Южний». Про це повідомив засновник MV Cargo Андрій Ставніцер на своїй сторінці у Facebook.
P&O Maritime придбала контроль над українською буксирного компанією LB Shipping. Співінвестором угоди виступила інвестиційна компанія SD Capital (належить Андрію Ставніцеру і Філіпу Грушко). Наразі сума угоди не розголошується.
Ставніцер вважає покупку бізнесу в Україні таким гігантом, як P&O Maritime – найбільшою exit-угодою в країні за останні кілька років.
«Це дуже добрий початок року для всього інвестиційного ринку України, і ринку private-equity особливо», – заявив партнер SD Capital.
P&O Maritime – глобальний оператор портових послуг, створений у Великобританії в 1834 р Компанія надає різні портові послуги в усьому світі, має в своєму розпорядженні власним флотом з буксирів, швартових судів, науково-дослідних суден, пасажирських і круїзних лайнерів. У 2006 р P&O Maritime була придбана DP World Group.
DP World Group – один з найбільших портових операторів світу. Штаб-квартира компанії знаходиться в ОАЕ, в порту Джебел-Алі (Дубай). Компанія оперує 78 морськими і наземними терміналами в 40 країнах світу, а також управляє 50 суміжними бізнесами.
Інвестиційна компанія SD Capital створена в 2016 р Андрієм Ставніцером, співвласником і генеральним директором найбільшого українського порту ТІС, і Філіпом Грушко, директором ТИС з розвитку бізнесу. З 2016 року SD Capital реалізувала найбільшу інвестиційну угоду України з компанією Cargill.
Компанія М.В. Карго будує в порту Південний (Одеська область) сучасний зерновий термінал потужністю 5 млн тонн на рік.
Барабанная дробь. Спешу сообщить главную инвестиционную новость 2018. P&O Maritime – один из «капитанов» индустрии, который начинал работать еще в 1830-х в Великобритании, а сегодня принадлежит глобальному гиганту DP World Group, начал оперировать буксирами в Украине. Эта новость многое значит для рынка private equity – первый крупный exit в Украине за последние несколько лет. SD Capital с партнерами продал контроль в украинской компании стратегическому инвестору, значит рынок ликвиден, и у нас есть перспективы. Это важная новость для государства и чиновников – мы привели еще одиного стратегического инвестора, кроме Cargill. Весомый аргумент для переговоров, вместо тысячи обещаний, от которых уже все устали. Ну а для SD Capital, для меня и моего партнера Philipp Grushko, это первая крупная сделка, о которой можем заявить публично. Тяжелый многомесячный труд всей команды привел к результату, которым я горжусь. Мы всегда мечтали приводить в Украину глобальных игроков, а сейчас постепенно воплощаем эти мечты в реальность. Терминалы и порты сегодня выпьют за наше здоровье, потому что мы сделали шаг к прозрачным буксирным услугам, дали выбор, они будут меньше зависеть от гос операторов. Буксиры и лоцманы не могут быть государственными – я говорю об этом много лет. Государство должно владеть только большой гербовой печатью, точка! А у судовладельцев должен быть выбор и возможность страховать риски. Иначе мы не рынок, а междусобойчик без минимальных гарантий. Помню, как много лет назад к нам приплыли краны на судне из Китая. Начальник порта тогда вымогал у нас взятку за постановку этого судна к причалу. Он называл это «за политический капитал» Угадайте, как он мог нам помешать? Правильно – не давал нам буксиры, чтоб поставить судно с кранами к нашему причалу. Знаете, сколько стоил простой того судна? Мы очень хорошо усвоили тот урок и навалились всей отраслью на новый закон о портах (старый закон был старше меня;). Именно мы заложили в новый закон норму о том, что буксирные и лоцманские компании в Украине должны быть частными. И вот теперь такой подарок – глобальный инвестор заходит в Украину. И еще один важный момент. Деньги – далеко не самое главное, что такие инвесторы приносят в экономику страны. С сегодняшнего дня мы страна, в которой есть DP World Group. Условный рейтинг Украины в глазах руководителей глобальных бизнесов вырос приблизительно на 100 пунктов. Руководитель DPWorld Султан Ахмед бин Сулайем (Sultan Bin Sulayem), когда мы были в ОАЭ в рамках визита Президента Петро Порошенко, говорил, что Украина не может не стать транспортным хабом между Европой и Азией. По-моему, это именно то, что нам с вами очень нужно в 2018 году
Опубликовано Stavnitser Andrey 3 января 2018 г.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].