facebook.com
mind
Нацрада з телерадіомовлення оштрафувала чотири супутникові телеканали за «тишу в ефірі»

Нацрада з телерадіомовлення оштрафувала чотири супутникові телеканали за «тишу в ефірі»

Кожна телерадіокомппанія сплатить штраф у розмірі 17 708 грн

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення наклала штраф у розмірі 17 708 грн на чотири супутникові телеканали, які закріплено за чотирма київськими телерадіокомпаніями – «СК» – ТОВ «ТРК «Соціальна країна», «ТВі» – ТОВ «Інфо24», «ПРАВО TV» – ТОВ «ТРК «Право ТВ», «STAR cinema» – ТОВ «Стар медіа ТБ» через те, що ліцензіати не ведуть мовлення. Про це йдеться в повідомленні на сайті регулятора.

«Відсутність мовлення свідчить про те, що  ліцензіати не виконали рішення Національної ради щодо усунення порушень. Зазначене стало підставою для застосування санкції «стягнення штрафу» згідно з частиною дев’ятою статті 72 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» у розмірі 5% суми ліцензійного збору. Таким чином, мовники мають сплатити по 17 708, 10 грн», – йдеться у повідомленні.

За ці порушення до телекомпаній уже застосовувалася санкція «оголошення попередження», їх зобов’язали усунути порушення і привести свою діяльність у відповідність до вимог чинного законодавства, але повторні моніторинги, проведені регулятором у листопаді 2017 року, засвідчили, що телерадіокомпанії все ще не відновили мовлення.

Крім того, регулятору не вдалося провести позапланові перевірки ТОВ «ТРК «Соціальна країна» і ТОВ «Інфо24», оскільки організації не розміщені за адресами, які вказани в ліцензіях, що є порушенням пункту 4.2 інструкції про порядок здійснення перевірок. 

Як писав Mind, регулятор відмовив ТОВ «Радіо-авто» ТРК «Форум», ТРО «Довіра», Студія «Европозітів», ТРК «НБМ-Радіо», які входять до медіа-холдингу UMH Group, у пролонгації ліцензій на мовлення.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті