Mercedes вибачився перед китайцями за використання слів Далай-лами, якого Пекін вважає «небезпечним сепаратистом»

Mercedes вибачився перед китайцями за використання слів Далай-лами, якого Пекін вважає «небезпечним сепаратистом»

Автовиробник негайно видалив образливий для жителів Китаю пост та пообіцяв дізнатись більше про китайську культуру

Mercedes вибачився перед китайцями за використання слів Далай-лами, якого Пекін вважає «небезпечним сепаратистом»
фото з pixabay.com

Німецький автовиробник Mercedes-Benz вибачився перед китайськими користувачами за допис в Instagram, на якому зображено один з лінійки його розкішних авто, а також цитату духовного лідера Далай-лами, якого в Китаї вважають «небезпечним сепаратистом». Про це повідомляє Reuters.

У заяві, опублікованій на китайській веб-платформі Weibo, автовиробник заявив, що негайно видалив образливий пост та приніс свої вибачення китайському народові, що свідчить про те, що іноземний бренд боїться репутаційної шкоди.

В Instagram поряд із білим Mercedes було розміщено цитату Далай-лами «Погляньте на ситуацію з різних боків, і ви станете більш відкритими».

Пост у соціальній мережі відразу викликав хвилю обурення серед китайських користувачів. Далай-лама в 1959 році втік до Індії, після невдалого повстання проти китайського правління.

«Ми негайно здійснимо кроки для поглиблення нашого розуміння китайської культури та цінностей, включно із нашими міжнародними співробітниками, щоб допомогти стандартизувати наші дії, аби ця проблема більше не повторилась», – йдеться у заяві компанії, яка належить Daimler.

Іноземні компанії в Китаї намагаються привабити китайських покупців, які мають зростаючу купівельну здатність, але як покупці, так і регулятори часто готові кинути виклик світовим брендам, якщо їхні дії суперечать тому, що Пекін вважає допустимим.

Минулого місяця під удар потрапили компанія Zara та Delta Air Lines за те, що перераховували Тибет та Тайвань як країни, тоді як Китай претендує на суверенітет над обома районами.

Китай є найбільшим закордонним ринком для багатьох міжнародних брендів, і уряд звертається до нової моделі економічного зростання, яка більше обумовлена споживанням, а не виробництвом та інвестиціями. 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло