Facebook витратить у 2018 році як велика нафтова компанія
Капітальні витрати компанії більш ніж подвояться – з $6,7 млрд до $14–15 млрд

У компанії Facebook повідомили, що її витрати на веб-відеопрограми, людей, які перевіряють соціальну мережу на наявність образливих дописів, її проект віртуальної реальності та інші інвестиції цього року збільшаться на 45–60%. Про це повідомляє Bloomberg.
Інвестори в основномучудово справляються з цим. Компанія виправдовує такі високі затрати, зокрема і завдяки боротьбі з російською пропагандою в мережі.
Але зазначається, що є й інша категорія витрат, яка, імовірно, збільшуватиметься більш значними темпами, і Facebook не пояснила чому. Минулого тижня компанія повторила прогноз, що її капітальні витрати – видатки на комп'ютерне обладнання, нові капітальні будівлі та інші фізичні активи більш ніж подвояться – з $6,7 млрд у 2017 році до $14–15 млрд у 2018 році.
Керівництво Facebook заявило, що більш високі капітальні затрати у 2018 році будуть направлені на інвестиції для «підтримки росту та покращення продукції».
Повідомляється, що компанії із затратами у $14 млрд на рік зазвичай займаються виробництвом автомобілів або створенням комп’ютерних чипів.
Facebook займається технологіями, а не видобуває газ чи нафту, як, наприклад, Exxon Mobile, компанія, яка планує витратити у 2018 році $14,8 млрд.
Але поки фінансові показники Facebook залишатимуться здоровими, акціонери, імовірно, не турбуватимуться про значне збільшення капітальних затрат.
Але є прецедент, який має насторожити Facebook. Кілька років тому капітальні витрати Google значно зросли, у 2014 році вони збільшилися на 49% порівняно з показником 2013 року. Для інвесторів стрімке збільшення капітальних витрат стало одним із доказів того, що Google cтала фінансово недисциплінованою. Ціна акцій компанії знизилась на 5% за рік.
Після того Google найняла нового директора і почала більш ретельно слідкувати за коштами. Капіталовкладення скоротились у 2015 році і відтоді збільшувались повільно.
Нагадаємо, екс-працівники Facebook та Google, стурбовані негативними наслідками впливу соціальних мереж та смартфонів, об’єднуються, щоб кинути виклик компаніям, які вони допомогли побудувати. Вони вирішили працювати над лобіюванням боротьби з технологічною залежністю.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].