Українські користувачі платіжних карток здійснили понад 230 млн транзакцій за 2017 рік

Українські користувачі платіжних карток здійснили понад 230 млн транзакцій за 2017 рік

Середня сума чеку склала 123 грн

Українські користувачі платіжних карток здійснили понад 230 млн транзакцій за 2017 рік
Фото: Shutterstock

Протягом 2017 року держателі платіжних карток банків – клієнтів UPC здійснили вшестеро більше безготівкових розрахунків у магазинах, ніж в інтернеті. Так, у 2017 році було здійснено понад 31 млн онлайн-оплат, а в магазинах більше 200 млн транзакцій. Про це повідомляє прес-служба Українського процесінгового центру (UPC).

Українські держателі платіжних карток активніше розраховуються картками в продуктових магазинах та супермаркетах, саме там було здійснено понад 61% покупок за допомогою платіжних карток. А середня сума чеку склала 123 грн.

На другому місці – розрахунки в ресторанах, кожна десята транзакція. Далі традиційно розташувались автозаправні станції та аптеки, на частку яких припадає по 6% від усіх покупок картками у POS-терміналах. Замикають п’ятірку лідерів господарські та будівельні магазини (3%).

У 2017 році за кордоном, навпаки, найчастіше використовували платіжні картки для розрахунків у ресторанах. Там було сплачено 26% від загальної кількості розрахункових транзакцій, а середня сума чеку склала в еквіваленті 1000 грн.

При цьому розрахунки в продуктових магазинах і супермаркетах не надто поступились за кількістю транзакцій та зайняли друге місце (24%).

Кожною десятою транзакцією була оплата туристичних послуг, а на частку із покупок одягу припадає 8% транзакцій. На п’ятому місці за кількістю транзакцій опинились розрахунки на автозаправних станціях (6%).

У сфері онлайн-торгівлі спостерігається цілком інша ситуація. Безперечним лідером серед українських сайтів за кількістю інтернет-транзакцій стали сервіси поповнення рахунків мобільних телефонів – 49%. Середня сума чеку склала 71 грн.

На другому місці опинились сервіси оплати комунальних платежів (19%), а на третьому місці – сервіси покупки авіа та залізничних квитків (7%). Замикають цей топ-список інтернет-магазини косметики та поштові сервіси, частка яких склала по 3% від усіх онлайн-розрахунків.

Таким чином, попри те, що кількість онлайн-покупок збільшилась на 26%, порівнюючи показники 2016 та 2017 років, можна зробити висновок, що держателі платіжних карток все ж частіше роблять покупки картками в магазинах, аніж в інтернеті.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті