Половина українців перейшли на смартфони і користуються месенджерами
Найбільше користуються ними люди у віці від 18 до 30 років

Близько 45% усіх дорослих жителів України користуються тач-скрін-смартфонами, споживання мобільного інтернету з розрахунку на одного користувача вже перевищило споживання десктопного трафіку і продовжує рости, українці активно використовують месенджери. Про це свідчить дослідження української аудиторії, проведене агентством мобільного маркетингу LEAD9 за участю КМІС у 2018 році.
Переважно це пояснюється трьома базовими тенденціями, каже Назар Гриник, директор LEAD9, серед яких:
- активне проникнення мобільного інтернету (за останні два роки велика трійка мобільних операторів покрила 3G-мережею території, на яких проживає майже 80% населення країни);
- наповнення ринку дешевими моделями смартфонів і виникнення в операторів партнерських програм з ритейл-мережами;
- значний за своїми обсягами сегмент early adopters в Україні (людина, яка починає використовувати нові товари і послуги відразу після їх появи).
Так, за даними LEAD9, за останні два роки частка проникнення смартфонів в Україні зросла на 26%, а за прогнозами світових лідерів до 2020 року досягне більш ніж 70%.
Найбільше користуються смартфонами, а значить і мобільним інтернетом, люди у віці від 18 до 30 років. У цій категорії проникнення смартфонів складає більше 85%, при цьому практично всі ці люди регулярно використовують різноманітні мобільні додатки (91% респондентів).
Номер один в Україні – Viber (85%). Далі в лінійці популярності в українських користувачів стоять: Facebook Messenger – 45%, Skype – 33% і ряд інших месенджерів, включаючи операторські (до 20% респондентів).
LEAD9 – агентство мобільного маркетингу. Засноване в 2007 році. Реалізує промо-кампанії з використанням мобільного телефону: промо в месенджерах, SMS-маркетинг, доповнена реальність, рішення з розробці додатків і мобільних версій сайтів і т. п. У портфелі – більш 70 клієнтів. Директор і засновник – Назар Гриник. Компанія є ініціатором і розробником Кодексу мобільного маркетингу та Кишенькової допомоги щодо мобільного маркетингу.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].