Половина українців перейшли на смартфони і користуються месенджерами

Половина українців перейшли на смартфони і користуються месенджерами

Найбільше користуються ними люди у віці від 18 до 30 років

Половина українців перейшли на смартфони і користуються месенджерами
Фото: Shutterstock

Близько 45% усіх дорослих жителів України користуються тач-скрін-смартфонами, споживання мобільного інтернету з розрахунку на одного користувача вже перевищило споживання десктопного трафіку і продовжує рости, українці активно використовують месенджери. Про це свідчить дослідження української аудиторії, проведене агентством мобільного маркетингу LEAD9 за участю КМІС у 2018 році.

Переважно це пояснюється трьома базовими тенденціями, каже Назар Гриник, директор LEAD9, серед яких:

  • активне проникнення мобільного інтернету (за останні два роки велика трійка мобільних операторів покрила 3G-мережею території, на яких проживає майже 80% населення країни);
  • наповнення ринку дешевими моделями смартфонів і виникнення в операторів партнерських програм з ритейл-мережами;
  • значний за своїми обсягами сегмент early adopters в Україні (людина, яка починає використовувати нові товари і послуги відразу після їх появи).

Так, за даними LEAD9, за останні два роки частка проникнення смартфонів в Україні зросла на 26%, а за прогнозами світових лідерів до 2020 року досягне більш ніж 70%.

Найбільше користуються смартфонами, а значить і мобільним інтернетом, люди у віці від 18 до 30 років. У цій категорії проникнення смартфонів складає більше 85%, при цьому практично всі ці люди регулярно використовують різноманітні мобільні додатки (91% респондентів). 

Номер один в Україні – Viber (85%). Далі в лінійці популярності в українських користувачів стоять: Facebook Messenger45%, Skype33%  і ряд інших месенджерів, включаючи операторські (до 20% респондентів).

LEAD9 – агентство мобільного маркетингу. Засноване в 2007 році. Реалізує промо-кампанії з використанням мобільного телефону: промо в месенджерах, SMS-маркетинг, доповнена реальність, рішення з розробці додатків і мобільних версій сайтів і т. п. У портфелі – більш 70 клієнтів. Директор і засновник – Назар Гриник. Компанія є ініціатором і розробником Кодексу мобільного маркетингу та Кишенькової допомоги щодо мобільного маркетингу.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло