Скарги на рішення комісій щодо відмови у реєстрації податкових накладних можна подати в електронному вигляді – ДФС

Скарги на рішення комісій щодо відмови у реєстрації податкових накладних можна подати в електронному вигляді – ДФС

Створити та надіслати скаргу платник має змогу через Електронний кабінет а також через офіційний веб-портал ДФС

Державна фіскальна служба запровадила новий сервіс – подання скарги на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації в електронному вигляді. Про це повідомляє прес-служба ДФС.

Згідно з повідомленням, створити та надіслати скаргу а також заяву про відмову від поданої скарги платник має змогу через Електронний кабінет за адресою cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

До скарги подаються документи про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування.

Скарга в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації подається на кожне рішення окремо із зазначенням кількості документів, яке має числове значення. Кожен документ надсилається окремим додатком у форматі pdf та повинен мати розмір не більше 2 мегабайт.

Новий сервіс  подання скарги запроваджено відповідно до Порядку розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 21.02.2018 №117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло