Конгрес США опублікував політичну рекламу, замовлену росіянами на Facebook

Конгрес США опублікував політичну рекламу, замовлену росіянами на Facebook

Демократи показали її «шкідливий» вплив на виборців під час президентської кампанії 2016 року

Конгрес США опублікував політичну рекламу, замовлену росіянами на Facebook
фото Shutterstock

Конгресмени-демократи Комітету з розвідки Палати представників США опублікували копії рекламних оголошень Facebook, які, як стверджується, були замовлені в Росії з метою вплинути на американські президентські вибори в 2016 році, повідомляє Радіо Свобода.

Загалом опубліковано понад 3500 політичних оголошень. Їх побачили понад 11 млн американців, стверджує Комітет з розвідки.

Більшість політичної реклами створювало російське Агентство інтернет-досліджень – так звана «фабрика тролів», проти якої в США відкрито кримінальне провадження за втручання в американський виборчий процес.

«Жодних сумнівів у тому, що Росія скористалася соцмережами, щоб розділити американців на два табори і вплинути на вибори в 2016 році», – йдеться в заяві конгресмена Адама Шиффа.

Часто рекламні пости були орієнтовані на те, щоб внести в американське суспільство розбіжності в таких сферах, як контроль за зброєю, расові відносини і імміграція.

Наприклад, багато з них порушували проблеми темношкірого населення США. Зокрема, в червні 2015 року по Facebook поширювалася історія про підлітка-афроамериканця, який був застрелений під час великої вечірки в штаті Джорджія. Автори публікації стверджують, що цей випадок практично не висвітлювався в ЗМІ. Демократи вважають, що ця публікація була частиною розгорнутої Росією кампанії, спрямованої на посилення розбіжностей у суспільстві.

Часто в Facebook розміщувалися фотографії афроамериканців, убитих співробітниками поліції, були і заклики до темношкірих громадян не голосувати за Хілларі Клінтон. У ряді публікацій міститься вимога посилити безпеку на кордоні, зупинити потік біженців, підтримати родини військовослужбовців, або ж просто патріотичні гасла.

У Facebook визнали, що діяли занадто повільно для того, щоб виявити можливе втручання з боку Росії. Однак керівництво вже внесло зміни в рекламну політику соцмережі, стверджує засновник Facebook Марк Цукерберг.

У лютому ц. р. влада США висунула офіційні звинувачення проти 13 громадян РФ і трьох російських організацій в спробах втрутитися в американські політичні процеси і хід передвиборчої кампанії 2016 року. Серед них – Євген Пригожин, якого вважають людиною президента Путіна, і 12 співробітників «Агентства інтернет-досліджень», яке фінансується бізнесменом.

Раніше Марк Цукерберг повідомив, що в соцмережі видалили понад 270 акаунтів і сторінок, які контролювалися «фабрикою тролів».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло