Нові домашні улюбленці – кури: у США розвивається незвичний бізнес

Нові домашні улюбленці – кури: у США розвивається незвичний бізнес

Виробництво підгузків і будиночків для курей росте високими темпами

Нові домашні улюбленці – кури: у США розвивається незвичний бізнес
фото Instagram pamperedpoultry

У США все більшу популярність набирає утримання в домашніх умовах курей та розвивається пов’язане з цим виробництво курячих аксесуарів та підгузків.

Як пише видання The Outline, на яке посилається Meduza, в Сполучених Штатах зʼявилося багато компаній, які пропонують аксесуари для курей: будиночки, спеціальні гойдалки, а також зроблені вручну підгузки багаторазового використання, які легко прати. Ціна за один – близько $30.

Нові домашні улюбленці – кури: в США розвивається незвичний бізнес
фото Instagram pamperedpoultry

Також існують продукти преміум-категорій, що забезпечують птахам «максимальний комфорт» – наприклад, FlockSuits від FeatherWear за $38. Виробник описує їх як «суміш брендів Levi Strauss і Calvin Klein».

Підприємниця Джулія Бейкер заснувала стартап Pampered Poultry з виробництва курячих підгузків. Спочатку продавала їх своїм друзям-птахівникам, але незабаром їй стали надходити замовлення від інших куро-розвідників. Вона відкрила онлайн-магазин і разом з донькою запустила повноцінне виробництво. Зараз вона продає від 500 до 1 000 підгузків на місяць по $18 за штуку.

Нові домашні улюбленці – кури: в США розвивається незвичний бізнес
фото Instagram drinkingwithchickens

Крім підгузків популярністю користуються декоративні сідала, нічні сорочки та плаття.

Компанія Chicken Armor з 2011 року продала 50 тисяч декоративних сідал для курок – і попит на їх продукцію продовжує збільшуватися.

За останні 10 років розведення курей стало елітним хобі. За інформацією The Washington Post, птахам наймають окремих шеф-кухарів і будують «розумні курники» з датчиками руху і контролем температури, вентиляції та світла. Курей все частіше тримають вдома і беруть на прогулянки – звідси і виріс попит на аксесуари. Виробники цієї продукції кажуть, що курей починають заводити навіть жителі звичайних міських квартир.

«Раніше ви одягали в плаття свою чихуахуа. Тепер люди одягають в плаття своїх курей», – каже Джулія Бейкер.

Нові домашні улюбленці – кури: в США розвивається незвичний бізнес
У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло