Новий флагман Xperia XZ3 від Sony: варто чи ні?
Смартфон класу «люкс» може врятувати мобільний підрозділ Sony, однак дорогі смартфони стають все менш популярними

На виставці IFA 2018 в Німеччині японська компанія Sony представила свій новий флагманський смартфон з передовим дисплеєм і покращеними фото-можливостями. Sony сподівається, що новинка допоможе покращити справи в збитковому мобільному підрозділі, пише CNBC, на яке посилається DailyComm.
Модель Xperia XZ3 стала першим смартфоном Sony, який отримав OLED-екран. Діагональ дисплея – 6 дюймів, роздільна здатність – 2880x1440 пікселів. За результатами тестування експерти Strategy Analytics визнали Sony Xperia XZ3 смартфоном з найкращим дисплеєм, зазначає видання.
Серед інших специфікацій новинки – процесор Snapdragon 845, 4 ГБ оперативної і 64 ГБ флеш-пам'яті, батарея ємністю 3300 мАг, а також 13-мегапіксельна фронтальна і 19-мегапіксельна основна камера. Апарат підтримує запис відео у форматі високої чіткості 4K, а в якості операційної системи – новітня версія мобільної платформи Google – Android Pie.
Новинка вже доступна для попереднього замовлення в Європі, а перші поставки почнуться з 5 жовтня. За даними GSMArena, Xperia XZ3 можна придбати за 799 євро.
Для привернення уваги великої аудиторії мобільних геймерів Sony пропонує покупцям, які розмістили попередні замовлення, можливість завантажити гру Call of Duty: Black Ops.
Однак аналітик Counterpoint Research Нейл Шах в інтерв'ю CNBC скептично оцінив шанси моделі на успіх на світовому ринку смартфонів. За словами фахівця, Японія – єдиний ринок, де преміум-смартфони Sony все ще популярні. У себе на батьківщині компанія реалізує понад 50% від усього обсягу продажів смартфонів в грошах.
«Sony значно скоротила свої операції і географію світових продажів, що, на жаль, не дає новому флагману можливості обійти суперників в конкурентній боротьбі», – заявив Нейл Шах.
За даними аналітиків Trendforce, у другому кварталі 2018 року Sony виробила лише близько 2 млн смартфонів. Експерти вважають, що японська компанія зазнає збитків через високу конкуренцію з боку китайських брендів.
До того ж, в зниженні постачань винна стратегія Sony, згідно з якою компанія робить упор на більш дорогі смартфони, які приносять більший прибуток.
Однак мобільний бізнес Sony отримав операційний збиток у $96,6 млн у квітні-червні 2018 року. За підсумками всього фінансового року, втрати на цьому напрямку складуть, за прогнозами, не менше $268,4 млн.
Нагадаємо, Samsung та LG змінюють тактику і роблять ставку вже не на якість поодиноких флагманів, а на кількість випущених моделей.
Раніше ми публікували ТОП-5 недорогих, але практичних і функціональних смартфонів в ціновому сегменті 3500-4500 грн.
Напередодні повідомлялося, що Samsung першою на ринку випустить смартфон з чотирма камерами.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].