Новий флагман Xperia XZ3 від Sony: варто чи ні?

Новий флагман Xperia XZ3 від Sony: варто чи ні?

Смартфон класу «люкс» може врятувати мобільний підрозділ Sony, однак дорогі смартфони стають все менш популярними

Новий флагман Xperia XZ3 від Sony: варто чи ні?
фото Phone Arena

На виставці IFA 2018 в Німеччині японська компанія Sony представила свій новий флагманський смартфон з передовим дисплеєм і покращеними фото-можливостями. Sony сподівається, що новинка допоможе покращити справи в збитковому мобільному підрозділі, пише CNBC, на яке посилається DailyComm.

Модель Xperia XZ3 стала першим смартфоном Sony, який отримав OLED-екран. Діагональ дисплея – 6 дюймів, роздільна здатність – 2880x1440 пікселів. За результатами тестування експерти Strategy Analytics визнали Sony Xperia XZ3 смартфоном з найкращим дисплеєм, зазначає видання.

Серед інших специфікацій новинки – процесор Snapdragon 845, 4 ГБ оперативної і 64 ГБ флеш-пам'яті, батарея ємністю 3300 мАг, а також 13-мегапіксельна фронтальна і 19-мегапіксельна основна камера. Апарат підтримує запис відео у форматі високої чіткості 4K, а в якості операційної системи – новітня версія мобільної платформи Google – Android Pie.

Новинка вже доступна для попереднього замовлення в Європі, а перші поставки почнуться з 5 жовтня. За даними GSMArena, Xperia XZ3 можна придбати за 799 євро.

Для привернення уваги великої аудиторії мобільних геймерів Sony пропонує покупцям, які розмістили попередні замовлення, можливість завантажити гру Call of Duty: Black Ops.

Однак аналітик Counterpoint Research Нейл Шах в інтерв'ю CNBC скептично оцінив шанси моделі на успіх на світовому ринку смартфонів. За словами фахівця, Японія – єдиний ринок, де преміум-смартфони Sony все ще популярні. У себе на батьківщині компанія реалізує понад 50% від усього обсягу продажів смартфонів в грошах.

«Sony значно скоротила свої операції і географію світових продажів, що, на жаль, не дає новому флагману можливості обійти суперників в конкурентній боротьбі», – заявив Нейл Шах.

За даними аналітиків Trendforce, у другому кварталі 2018 року Sony виробила лише близько 2 млн смартфонів. Експерти вважають, що японська компанія зазнає збитків через високу конкуренцію з боку китайських брендів.

До того ж, в зниженні постачань винна стратегія Sony, згідно з якою компанія робить упор на більш дорогі смартфони, які приносять більший прибуток.

Однак  мобільний бізнес Sony отримав операційний збиток у $96,6 млн у квітні-червні 2018 року. За підсумками всього фінансового року, втрати на цьому напрямку складуть, за прогнозами, не менше $268,4 млн.

Нагадаємо, Samsung та LG змінюють тактику і роблять ставку вже не на якість поодиноких флагманів, а на кількість випущених моделей.

Раніше ми публікували ТОП-5 недорогих, але практичних і функціональних смартфонів в ціновому сегменті 3500-4500 грн.

Напередодні повідомлялося, що Samsung першою на ринку випустить смартфон з чотирма камерами.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло