Microsoft припинила розсилати оновлення до Windows 10 через несправності
Компанія почала розслідування, до закінчення якого жовтневе оновлення поширюватися не буде

Компанія Microsoft оголосила про припинення випуску оновлення операційної системи Windows 10 через скарги користувачів на несправності в роботі системи.
Черговий апдейт під номером 1809, в якому анонсувалося підвищення стабільності і безпеки системи, вийшов 2 жовтня. Оновлення не встановлювалося автоматично, користувачі могли самі завантажити і встановити пакет покращень вручну.
Після виходу апдейта компанія отримала безліч скарг на некоректну роботу оновленої системи. Деякі з них стосувалися проблем з доступом до інтернету, інші виявили несумісність драйверів, що позначилося на продуктивності Windows 10. Але найсерйознішою помилкою стало зникнення особистих файлів користувачів з папки «Мої документи».
Зокрема, один із користувачів на форумі сайту Microsoft поскаржився, що після установки апдейту система видалила всі його особисті файли за останні 23 роки загальним обсягом 220 гігабайт. Відкат до попередньої версії Windows 10 і різні програми відновлення даних не допомогли вирішенню проблеми. На думку експертів, причиною несправностей стала некоректна робота сховища OneDrive в оновленні.
Компанія заявила, що почала розслідування, до закінчення якого жовтневе оновлення поширюватися не буде. Microsoft просить всіх потерпілих звернутися в службу підтримки.
Цікаво, що попереднє оновлення ОС Windows 10, яке вийшло в квітні, також супроводжувалося повідомленнями про численні баги, які інженери Microsoft усували протягом цілого місяця.
За матеріалами Meduza
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].