Rolls-Royce спільно із «Фаберже» створили імператорське яйце «Дух екстазу»
Всередині унікального шедевру розмішується фігурка-символ автомобільного бренду, яка прикрашає його автівки понад 100 років

Британський автовиробник та ювелірний дім «Фаберже» представили перше за 101 рік імператорське яйце під назвою «Дух екстазу». Про це повідомляє New Atlas.
Коштовний витвір мистецтва являє собою інтерпретацію символу Rolls-Royce, який прикрашає його автівки вже понад 100 років.
Унікальне ювелірне яйце виконано в єдиному екземплярі.
Основа виробу відлита з 18-каратного білого золота. Зверху яйце покрито фіолетовою гільоше-емаллю та ручним гравіюванням. Пелюстки виготовлені з рожевого золота та прикрашені 10 каратами діамантів і натуральним аметистом вагою понад 390 каратів.

У центрі розміщено символ автомобільного бренду – фігурка «Дух екстазу». Загалом вага ювелірного яйця складає 400 грамів.

Прем’єра унікального витвору мистецтва відбулась на заводі Rolls-Royce в Гудвуді.
Зазначається, що останнє імператорське яйце було замовлено в 1917 році, але так і не було завершено, коли російського імператора Миколу ІІ було скинуто революцією. Відтоді і до наших днів не було створено жодного такого ювелірного виробу. Загалом відомо про 54 імператорських яйця, створених фірмою Карла Фаберже, які було виготовлено в період з 1885 по 1917 роки.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].