Нові рекорди: Amazon збільшив чистий прибуток до історичного максимуму
За липень – вересень чистий прибуток компанії склав $2,883 млрд, або $5,75 у розрахунку на акцію

У lll кварталі цього року найбільший у світі інтернет-ритейлер Amazon.com Inc. збільшив чистий прибуток до нового історичного максимуму. Про це з посиланням на звіт компанії пише Інтерфакс-Україна.
Так, за липень – вересень чистий прибуток компанії склав $2,883 млрд, або $5,75 у розрахунку на акцію, порівняно з $256 млн, або $0,52 на акцію, за аналогічний період минулого року.
Операційний прибуток підвищився до $3,7 млрд з $347 млн, виручка – до $56,576 млрд із $43,744 млрд роком раніше.
Разом з цим слабкий прогноз продажів на святковий сезон викликав падіння акцій компанії.
Котирування акцій Amazon підскочили на 7,1% за підсумками основної сесії в четвер, але після опублікування звітності впали на 7,4% на додаткових торгах. За останні три місяці капіталізація компанії скоротилася на 3,1%, тоді як фондовий індекс Standard & Poor's 500 опустився на 6,7%.
Побоювання інвесторів викликав прогноз Amazon на поточний квартал, який є дуже важливим для бізнесу ритейлерів у зв'язку з активізацією купівельної активності у святковий період. Компанія планує отримати виручку в діапазоні $66,5–72,5 млрд, зокрема, через негативний вплив курсів обміну валют. Експерти в середньому очікували $73,8 млрд.
Раніше повідомлялось, що Amazon планує до 2021 року відкрити 3000 супермаркетів без кас.
Нагадаємо, опубліковано щорічний рейтинг 100 найдорожчих брендів світу: цього року в трійці перший – Apple, Google та Amazon.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].