Facebook працює над створенням власних окулярів доповненої реальності
Компанія вже має успішний досвід на ринку віртуальної реальності із окулярами Oculus

Компанія Facebook займається розробкою власних окулярів доповненої реальності (AR). Цю інформацію компанія вперше підтвердила виданню TechCrunch.
За словами представників Facebook, уже готуються програмні продукти для нового пристрою.
«Так, ну звісно ми над цим працюємо, – сказав глава підрозділу компанії з технологій віртуальної реальності Фікус Кіркпатрік. – Ми створюємо апаратні продукти. І продовжуватимемо це… Ми хочемо, щоб ці окуляри стали реальністю і, я думаю, що ми хочемо зіграти свою роль в тому, щоб допомогти їм вийти на ринок».
Він також зазначив, що компанії поки ще немає що анонсувати, але «у нас є багато талановитих людей, які дійсно працюють, дійсно залучають передові дослідження, які, ми сподіваємось, зіграють роль в майбутньому таких окулярів».
Видання зазначає, що на ринку пристроїв віртуальної реальності точиться справжня війна. Стартапи, такі як Magic Leap та Thalmic Labs починають випускати свої AR-гарнітури та окуляри. Micrisoft вважається у цій галузі лідером завдяки своєму більш ранньому продукту HoloLens. Технологічний гігант Apple придбав дві компанії, які займаються розробками апаратного забезпечення AR, Akonia Holographics та Vrvana, щоб прискорити розробку власних гарнітур. Технологічний прогрес та конкуренція, схоже, підштовхнули до вступу у боротьбу і Facebook.
Ще в квітні 2017 року генеральний директор Facebook Марк Цукерберг сказав, що компанія хоче зайнятись створенням AR-окулярів, але на той час вони не мали «ні науки та технологій для створення таких AR-окулярів, які б ми хотіли» та спрогнозував, що ймовірно вони з’являться через 5-7 років.
Втім через кілька місяців виданню Business Insider вдалось отримати інформацію, що Facebook подала заяву на патент, в якій описано пристрій із використання вигнутого дисплею з двовимірним сканером для проекції медіа файлів на лінзи.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].