Facebook замовила дискредитуючу PR-кампанію проти опонентів – NYT
Соцмережа, на думку ЗМІ, робила це, щоб відвернути увагу від проблем з Cambridge Analytica

Компанія Facebook році на тлі скандалу з Cambridge Analytica та витоком персональних даних користувачів організувала PR-кампанію проти своїх опонентів, звинувативши їх у зв’язках з мільярдером Джорджем Соросом. Про це повідомляє The New York Times з посиланням на щонайменше 50 джерел – колишніх і діючих працівників компанії, представників влади та експертів.
Зокрема, газета повідомляє, що PR-агентство за замовленням Facebook опублікувало документи, які вказували на те, що Сорос організував кампанію проти Facebook. Журналістів закликали звернути увагу на те, що Сорос нібито фінансує такі організації, як «Свобода від Facebook» (Freedom from Facebook) і «Колір змін» (Color of Change), хоча насправді це організації громадських активістів, які протестують проти засилля Facebook у повсякденному житті.
Видання вказує, що тим самим адміністрація соцмережі намагалася відвернути громадськість від проблем з власною безпекою. До замовлення кампанії безпосередньо причетні Марк Цукерберг, засновник соцмережі, та Шеріл Сандберг, головний операційний директор Facebook.
Facebook опинилася в центрі скандалу в кінці березня, коли стало відомо про витік даних 82 мільйонів користувачів Facebook через фірму Cambridge Analytica, афілійовану з соцмережею. Як виявилося, ця компанія збирала інформацію про користувачів за допомогою опитувань, після чого продавала ці відомості стороннім організаціям.
Більше того, Cambridge Analytica співпрацювала з Дональдом Трампом під час передвиборної кампанії. Використовуючи накопичений масив даних, ця фірма оцінювала політичні уподобання виборців і «націлювала» на них рекламу за допомогою Facebook, що могло вплинути на результат виборів.
На сьогодні аудиторія Facebook складає 2,2 млрд користувачів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].