Південна Корея зайняла 78% ринку будівництва танкерів для СПГ
Попит на танкери збільшився через зростання попиту на скраплений газ

За даними компанії Braemar, на яку посилається Reuters, 78% замовлень на будівництво танкерів для зберігання і транспортування скрапленого природного газу отримали в цьому році компанії з Південної Кореї, 14% – японські і 8% – китайські.
Загальна вартість замовлень склала $9 млрд, за даними Reuters.
«Попит на перевізників СПГ збільшився на тлі зростання попиту на сам газ. Південнокорейські суднобудівники зможуть досягти успіху на ринку СПГ», – цитує агентство віце-президента DSME Пака Хюн-Гуня.
Майже всі замовлення на найближчі три роки виграли суднобудівні гіганти Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME), Hyundai Heavy Industries і Samsung Heavy Industries – загалом більше 50 замовлень.
На сьогодні світовий флот СПГ-перевізників налічує 600 суден, їх загальна вартість – $50,5 млрд, а сукупна місткість – 75,6 млн кубометрів.
За даними ресурсу VesselsValue, у 2018 році флот поповнять ще 65 СПГ-танкерів різного типу і водотоннажності з сукупною місткістю 10,23 млн кубометрів – це найбільше зростання вв історії галузі.
Серед країн-власників флотів СПГ-танкерів перше місце займає Японія – 87 суден. За нею йде Греція з 60-ма перевізниками і Катар – 59 танкерів.
За матеріалами Tecnoblog
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].