LinkedIn купила стартап Glint, який вимірює рівень щастя працівників

LinkedIn купила стартап Glint, який вимірює рівень щастя працівників

Сума угоди не розголошується, але орієнтовна вартість склала близько $500 млн

LinkedIn купила стартап Glint, який вимірює рівень щастя працівників
фото pixabay.com

Соціальна мережа LinkedIn закрила угоду із придбання стартапу Glint, який займається розробкою ПЗ, яке допомагає менеджерам з персоналу зрозуміти наскільки щасливими є працівники компанії та як вони відносяться до своїх роботодавців. Про це повідомляє Hunt Scanlon.

Минулого місяця угоду було анонсовано, орієнтовна вартість купівлі оцінювалась у суму до $500 млн.

«Glint має широку клієнтську базу, яку використовує, щоб допомогти людям покращити свою кар’єру, її (цю компанію – ред.) люблять та їй довіряють талановиті лідери, – сказав віце-президент LinkedIn Деніел Шаперо. – Місія Glint полягає у тому, щоб допомогти людям бути більш щасливими та успішними на роботі, і вона ідеально узгоджується з місією LinkedIn, яка має на меті зробити професіоналів по усьому світу більш продуктивним та успішними».

Джим Барнет, генеральний директор та співзасновник Glint, повідомив, що його компанія працюватиме як окрема команда в межах LinkedIn, і разом вони підтримуватимуть та прискорюватимуть темпи росту бізнесу. Очікується, що повністю команда Glint буде інтегрована в LinkedIn протягом наступних 1,5 роки.

Зазначається, що Microsoft купила LinkedIn в 2016 році за $26,2 млрд.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло