LinkedIn купила стартап Glint, який вимірює рівень щастя працівників
Сума угоди не розголошується, але орієнтовна вартість склала близько $500 млн

Соціальна мережа LinkedIn закрила угоду із придбання стартапу Glint, який займається розробкою ПЗ, яке допомагає менеджерам з персоналу зрозуміти наскільки щасливими є працівники компанії та як вони відносяться до своїх роботодавців. Про це повідомляє Hunt Scanlon.
Минулого місяця угоду було анонсовано, орієнтовна вартість купівлі оцінювалась у суму до $500 млн.
«Glint має широку клієнтську базу, яку використовує, щоб допомогти людям покращити свою кар’єру, її (цю компанію – ред.) люблять та їй довіряють талановиті лідери, – сказав віце-президент LinkedIn Деніел Шаперо. – Місія Glint полягає у тому, щоб допомогти людям бути більш щасливими та успішними на роботі, і вона ідеально узгоджується з місією LinkedIn, яка має на меті зробити професіоналів по усьому світу більш продуктивним та успішними».
Джим Барнет, генеральний директор та співзасновник Glint, повідомив, що його компанія працюватиме як окрема команда в межах LinkedIn, і разом вони підтримуватимуть та прискорюватимуть темпи росту бізнесу. Очікується, що повністю команда Glint буде інтегрована в LinkedIn протягом наступних 1,5 роки.
Зазначається, що Microsoft купила LinkedIn в 2016 році за $26,2 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].