Укравтопром: попит на нові автівки у листопаді знизився на 4%
Найбільш популярною маркою місяці стала Renault

Попит на нові легкові автомобілі у листопаді знизився на 4%, до 7 300 шт, у порівнянні з минулим, далеко не кращим для автомобільного ринку, роком, повідомляє асоціація «Укравтопром».
Найбільш популярною маркою місяці стала Renault. Перший рядок рейтингу Renault зайняла з показником 865 реалізованих автомобілів. Таким чином, відносно минулого року цей французький бренд на 15% поліпшив свій результат минулого місяця.
На другому місці Toyota, в активі якої 757 авто. Попит на автомобілі цієї марки зменшився на 10 відсотків.
Третє місце українці віддали Nissan, придбавши в 2 рази більше нових машин цього японського бренду ніж роком раніше. Результат Nissan у листопаді – 687 машин.
Четверте місце у KIA – 621 нових авто (+ 29% до листопаду 2017 року).
Замикає п'ятірку лідерів Skoda – 570 реєстрацій (-7%).
Також в ТОП-10 ринку листопаді потрапили: Hyundai – 438 шт. (+ 4%); Volkswagen – 387 шт. (-34%); Mercedes-Benz – 245 шт. (-23%); Mazda – 238 шт. (-28%); Mitsubishi 205 шт. (+ 18%).
Всього з початку року в Україні свої перші реєстраційні номери отримали 74 800 нових легкових автомобілів, що на 2% більше ніж за аналогічний період минулого року.
Нагадаємо: жовтневий попит на нові легкові автомобілі в порівнянні з минулим роком знизився на 6%. В результаті, в минулому місяці в Україні свої перші номери отримали всього 7214 нових машин.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].