VW викупив «дочку» Volvo, що спеціалізується на «під’єднаних авто»
Компанія Wireless Car є провідним спеціалістом в галузі телематики

Volkswagen Group прийняв придбати контрольний пакет акцій шведського спеціаліста з телематики Wireless Car, який є «дочкою» автовиробника Volvo. Про це йдеться у повідомленні на сайті автоконцерну.
VW купує 75,1% акцій Wireless Car. Очікується, що угоду буде закрито в І половині 2019 року і має бути ухвалено антимонопольними органами.
Wireless Car – компанія, зареєстрована в Гетеборзі, була заснована в 1999 році, а з 2007 році є дочірньою компанією Volvo. Зазначається, що наразі на компанію працюють близько 370 ІТ- спеціалістів по усьому світі і вона є провідним спеціалістом в галузі автомобільного зв’язку. Наразі Wireless Car має власну технологічну платформу та досвід розробки цифрових послуг,серед яких консьєрж та білінг, а також служби безпеки та екстреної допомоги. У всьому світі через цю платформу підключено близько 3,5 млн авто різних автовиробників.
VW використовуватиме технологію Wireless Car задля стимулювання розвитку цифрової екосистеми, забезпечивши автомобілі майбутнього покоління можливістю підключення до єдиної платформи цифрових сервісів.
Вартість угоди жодна з компаній не назвала.
«Наша мета – перетворити Volkswagen в провайдера мобільного зв’язку з повністю підключеним автопарком, – сказав Крістоф Хартунг, керівник відділу цифрових і нових послуг в сфері бізнесу та мобільності бренду автоконцерну. – Наші клієнти зможуть завжди користуватись цифровими послугами…Завдяки цій розробці ми перейшли на новий рівень та придбали Wireless Car в якості третього основного партнера (другим є Microsoft – ред.). Зараз ми дійсно переходимо на газ та концентруємось на інтеграцію технологій».
«VW – наш ідеальний партнер для наступного етапу нашого розвитку. У Volkswagen найбільш амбітна майбутня стратегія «під’єднаних авто» в автопромисловості. Це прагнення ідеально підходить нашому баченню, щоб привести автопромисловість в цифрову спільноту. Ми дуже вмотивовані і готові зіграти свою роль, щоб змінити ситуацію», – сказав генеральний директор Wireless Car Марітн Россел. tl)редрррр
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].