Новий рекламний хід: Amazon почала розсилати своїм користувачам пробні зразки косметики та їжі

Новий рекламний хід: Amazon почала розсилати своїм користувачам пробні зразки косметики та їжі

Онлайн-рітейлер надсилає зразки товарів, спираючись на попередні покупки клієнтів, що, на думку аналітиків, може занепокоїти клієнтів через використання їхніх особистих даних

Новий рекламний хід: Amazon почала розсилати своїм користувачам пробні зразки косметики та їжі
фото twitter.com/amazon

Онлайн-рітейлер Amazon тихо запустив новий формат реклами, коли спираючись на смаки користувачів надсилає їм безкоштовні зразки косметики, їжі та іншої продукції. Про це повідомляє Axios.

«Перетворення безкоштовних зразків в нову цільову рекламу грає на руку Amazon як надійній службі доставки повсякденних товарів… Amazon робить ставку на те, що її стратегія не зможе зрівнятись з стратегіями її найбільших конкурентів, Google та Facebook», зазначає видання.

Аналітики вважають запуск такої реклами значною перевагою для онлайн-рітейлера, оскільки Amazon має дані про закупки та інфраструктуру логістики, щоб пропонувати саме потрібні зразки продукції, що буде більш ефективним, ніж просто демонстрація реклами в Facebook або пошук в Google.

Наразі відомо, що Amazon заробляє на рекламі близько $5 млрд на рік. Крім того, в компанії вважають, що «поєднання старої школи з даними про клієнтів забезпечить брендам більшу ефективність, ніж медійна реклама».

Amazon має понад 100 млн платних підписників на свій пакет Prime, що свідчить про встановлення довгострокових відносин з користувачами. Видання зазначає, що також мільйони інших людей регулярно купують товари у компанії, навіть без підписки на Prime.

Втім аналітики передбачають, що така реклама може не лише добре відобразитись на зусиллях Amazon із залучення більшої кількості клієнтів, а й, з іншої сторони, викликати питання щодо конфіденційності особистої інформації користувачів.

«Клієнти отримують товар, який, як прогнозує широка база клієнтів даних Amazon, вони захочуть купити. Але деяких це може змусити відчути себе ображеними, коли щось, чого вони не замовляли, неочікувано з’явиться біля їх порогу», вважають експерти.

Нагадаємо: 7 січня 2019 року Amazon стала найдорожчою компанію світу, позбавивши цього титулу Microsoft.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло