Японський готель «звільнив» половину роботів і замінив їх людьми через неефективність
Роботи не виконували своїх обов'язків і часом дратували гостей

Японський готель Henn na, в якому гостей обслуговували в основному роботи, змушений був «звільнити» половину з 243 автоматичних «співробітників» через їх неефективність і найняти замість них людей, пише The Wall Street Journal, на яку посилається vc.ru.
Готель Henn na відкрився в 2015 році та ввійшов у Книгу рекордів Гіннеса як перший у світі готель, в якому більшу частину роботи виконують роботи. З допомогою 80 роботів компанія розраховувала вирішити проблему нестачі робочої сили. Машини різних моделей виконували функції адміністраторів, прибиральників, носильників і помічників.
Однак з розширенням штату роботів в Henn na почали стикатися з проблемами, для вирішення яких доводилося викликати живих співробітників, в результаті виріс час понаднормової роботи.
Труднощі, з якими зіткнулися гості готелю Henn na:
- У кожному номері стояв невеликий робот-помічник Чурі в формі ляльки. Виявилося, що він реагує на звуки хропіння постояльців і будить їх фразами «Чим можу допомогти» і «Вибачте, чи не могли б ви повторити ваш запит». Відключити робота гості не могли.
- Робот-бармен не зміг відповідати на питання гостей, які цікавилися розкладом транспорту та визначними пам'ятками неподалік.
- Два робота-носії могли переміщатися тільки по рівній поверхні, а також працювали зі збоями в сніг або дощ. Якщо вони зустрічалися в коридорі, то застрявали, намагаючись пропустити один одного.
- На стійці реєстрації сиділи два роботи-динозаври, але жоден з них не вмів робити копії паспортів, тому працювати за них доводилося людям.
Адміністрація Henn na пояснила, що за 4 роки роботи готелю частина її роботів застаріла, тому що технології «пішли вперед». Вони не мають наміру відмовлятися від ідеї робо-персоналу, але визнають, що поки щоіснує багато видів роботи, з якої впораються тільки люди.
Нагадаємо, Alibaba створив спосіб реєстрації у готелях за допомогою технології розпізнавання обличчя.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].