Японський готель «звільнив» половину роботів і замінив їх людьми через неефективність

Японський готель «звільнив» половину роботів і замінив їх людьми через неефективність

Роботи не виконували своїх обов'язків і часом дратували гостей

Японський готель «звільнив» половину роботів і замінив їх людьми через неефективність
Twitter Hospitality Tech Mag

Японський готель Henn na, в якому гостей обслуговували в основному роботи, змушений був «звільнити» половину з 243 автоматичних «співробітників» через їх неефективність і найняти замість них людей, пише The Wall Street Journal, на яку посилається vc.ru.

Готель Henn na відкрився в 2015 році та ввійшов у Книгу рекордів Гіннеса як перший у світі готель, в якому більшу частину роботи виконують роботи. З допомогою 80 роботів компанія розраховувала вирішити проблему нестачі робочої сили. Машини різних моделей виконували функції адміністраторів, прибиральників, носильників і помічників.

Однак з розширенням штату роботів в Henn na почали стикатися з проблемами, для вирішення яких доводилося викликати живих співробітників, в результаті виріс час понаднормової роботи.

Труднощі, з якими зіткнулися гості готелю Henn na:

  • У кожному номері стояв невеликий робот-помічник Чурі в формі ляльки. Виявилося, що він реагує на звуки хропіння постояльців і будить їх фразами «Чим можу допомогти» і «Вибачте, чи не могли б ви повторити ваш запит». Відключити робота гості не могли.
  • Робот-бармен не зміг відповідати на питання гостей, які цікавилися розкладом транспорту та визначними пам'ятками неподалік.
  • Два робота-носії могли переміщатися тільки по рівній поверхні, а також працювали зі збоями в сніг або дощ. Якщо вони зустрічалися в коридорі, то застрявали, намагаючись пропустити один одного.
  • На стійці реєстрації сиділи два роботи-динозаври, але жоден з них не вмів робити копії паспортів, тому працювати за них доводилося людям.

Адміністрація Henn na пояснила, що за 4 роки роботи готелю частина її роботів застаріла, тому що технології «пішли вперед». Вони не мають наміру відмовлятися від ідеї робо-персоналу, але визнають, що поки щоіснує багато видів роботи, з якої впораються тільки люди.

Нагадаємо, Alibaba створив спосіб реєстрації у готелях за допомогою технології розпізнавання обличчя.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло