Китай хоче побудувати ще 4 атомних авіаносці, щоб наздогнати США
Очікується, що нові судна будуть оснащені такими ж новими технологіями, як і американські

Влада Китаю має намір побудувати чотири атомні авіаносці, довівши загальне число своїх авіаносців до шести, щоб до 2035 року наздогнати США за військовою потужністю, передає South China Morning Post.
Експерти заявили, що всі нові авіаносці в Китаї будуть оснащені електромагнітними катапультами, аналогічними тим, які використовуються в США. Американська електромагнітна система запуску літаків, відома як EMALS, може запускати більше літаків і швидше, ніж старі дизельні системи.
На даний момент Китай володіє двома авіаносцями. Один із них – авіаносний крейсер Liaoning – перебуває в строю, другий – «Шаньдун» (тип 001) – проходить ходові випробування – це перший і поки що єдиний побудований в Китаї авіаносець. В 2020 році він повинен бути введений в експлуатацію.
«Очікується, що китайські атомні авіаносці з [EMALS-подібними системами] приєднаються до флоту до 2035 року, в результаті чого загальна кількість авіаносців складе не менше шести – хоча тільки чотири працюватимуть на лінії фронту», – Ван Юньфу, військово-морський флот експерт і відставний офіцер есмінця
«Очікується, що китайські атомні авіаносці з новими електромагнітними стартовими катапультами для запуску літаків (EMALS) повинні приєднатися до флоту до 2035 року. Загальна кількість авіаносців має досягти шести, – зазначає військовий експерт, офіцер запасу ВМФ Китаю Ван Юньфу.
«Країна повинна продовжувати розвиватися, поки вона не досягне рівня США», – додав він.
На сьогодні в строю знаходиться 11 американських авіаносців.
Незалежний військовий експерт Сон Чжонпін вважає, що саме атомні авіаносці стануть головною ударною силою китайського ВМФ. А судна без атомних силових установок будуть використовуватися в якості допоміжних.
«Авіаносець типу 002 з традиційною силовою установкою і електромагнітної стартовою катапультою може стати лише одним з таких кораблів, тому що Китай буде робити акцент вже на атомних авіаносних комплексах», – вважає експерт.
Минулого літа, як повідомлялося, Китай представив новий корабель-есмінець вагою 13 тисяч тонн.
Нагадаємо, у Китаї спустили на воду перше електричне вантажне судно.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].