Помер креативний директор Chanel Карл Лагерфельд
Він почувався погано протягом декількох тижнів

Карл Лагерфельд – дизайнер, креативний директор Chanel, який присвятив 70 років свого життя роботі в індустрії моди – помер сьогодні, 19 лютого, у віці 85 років. Про це повідомляє lefigaro.
Він почувався погано протягом декількох тижнів, конкретні причини смерті наразі невідомі.
За даними elle, на кутюрному Тижні моди в Парижі він вперше не вийшов у фіналі свого показу. Замість нього на уклін вийшла Віржіні Виар – вся в чорному.
Карл Лагерфельд народився в Гамбурзі в 1933 році, за його власним твердженням – у вересні 1938-го.
У 1952 році переїхав до Парижа, де навчався в школі при Синдикаті високої моди. У 1955 році отримав першу премію за дизайн пальто на конкурсі, який організував Міжнародний секретаріат вовни. Потім став асистентом П'єра Бальмена, з яким працював до 1958 року.
У 1959 році Лагерфельда запрошують у будинок моди Жана Пату на посаду арт-директора. Тут він працює до 1963 року. З 1963 року став працювати одночасно з чотирма будинками моди – Chloé, Krizia, Charles Jourdan і Fendi.
У 1974 році Лагерфельд заснував власну лінію – Karl Lagerfeld Impression. У 1979 році отримав запрошення викладати у Віденській вищій школі прикладного мистецтва.
У 1983 році став художнім директором будинку Chanel, де спочатку працював над створенням колекцій прет-а-порте. Заснував лінії KL і KL by Karl Lagerfeld.
З 1987 року зайнявся фотографією, опублікував кілька книг. У 1987–1995 роках співпрацював з німецьким виробником одягу Клаусом Штайльманом. У 1992–1997 роках знову обіймав посаду головного модельєра будинку Chloé.
У 1998 році відкрив у Парижі художню галерею під назвою Lagerfeld Gallery – Studio 7L.
Модельєр відомий і як творець парфумів. Він створив аромати Chloé (1975), KL (1982), Jako (1997), а також аромат з запахом книги.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].