lifecell спростив доступ до мобільного інтернету у віддалених районах за допомогою рішення Huawei
Мобільний оператор заощадить на новій технології до 20% порівняно з традиційним методом побудови мережі

Мобільний оператор lifecell вперше в Україні використав технологію RuralStar компанії Huawei для надання доступу до мобільного широкосмугового Інтернету у віддалених селах, повідомляє прес-служба lifecell.
Пілотний проект реалізовано на автотрасі територіального значення в Запорізькій області поблизу села Новобогданівка.
«В результаті місцеві жителі, які до цього могли користуватися лише голосовим зв’язком lifecell, отримали доступ до високошвидкісного мобільного Інтернету», – наголосили у lifecell.
Перші тести нової технології компанія проводила в Харківській області. Загалом у 2019 році партнери планують ввести в експлуатацію кілька майданчиків мобільного зв’язку з використанням рішення RuralStar. В результаті доступ до мережі 3G отримають мешканці віддалених населених пунктів, які на даний момент мають лише 2G-покриття. Інвестиції в проект оцінюються в кілька сотень тисяч доларів. Економія коштів складе до 20% порівняно з традиційним методом побудови мережі.
Рішення RuralStar розроблено в 2017 році для здешевлення робіт з надання послуг зв'язку в сільській місцевості. Забезпечує покриття на відстані до 40 км від основної базової станції. Термін повернення інвестицій в будівництво одного сайту не перевищує 5 років завдяки скороченню витрат на виготовлення і установку устаткування і низькому енергоспоживанню. Наприклад, вартість щогли для RuralStar в кілька разів дешевше, ніж будівництво радіорелейної вежі. Для енергопостачання можливе використання сонячних батарей.
Рішення вже застосовують кілька десятків мобільних операторів в 20 країнах, в тому числі Індонезію, Мексику і Таїланд.
Нагадаємо: українські провайдери планують провести найближчим часом в Києві захід, аби звернути увагу влади на проблеми в роботі одного з ключових законів для телеком-галузі – «Про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж».
Про те, чому багато які торги на поставку мобільних послуг держкомпаніям проводяться без відкритого аукціону, читайте у матеріалі Mind «Вишенька на торзі: як і скільки мобільні оператори заробляють на держтендерах».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].