Nestle, McDonald’s та Disney тимчасово припинили працювати з YouTube через скандал із дитячим порно
Скандал виник після того, як засновник компанії звинуватив платформу у неспроможності боротися із поширенням забороненого контенту та детально розповів, як це відбувається

За кілька днів після того, як засновник YouTube звинуватив платформу у неспроможності боротись із поширенням дитячого порно, низка компаній, серед яких Nestle, McDonald’s та Disney, ухвалили рішення призупинити свої рекламні кампанії на відеохостинговому сайті. Про це повідомляє TechCrunch.
Nestle заявила, що всі її компанії у США вже зупинили рекламу на YouTube, таких же кроків вжила й Epic, якій належить популярна комп’ютерна гра Fortnite. До них офіційно приєднались Purina, GNC, Fairlife, Canada Goose і Vitacost.
Інші рекламодавці, включно з Peloton та Grammarly, повідомили, що зв’язуються з YouTube, аби вирішити цю проблему.
Останній скандал через проблеми з модерацією контенту на YouTube розгорівся після того, як засновник платформи Метт Вотсон опублікував відео та детальну інформацію в Reddit про алгоритми YouTube, які під час перегляду відео можуть рекомендувати заборонений контент із дітьми. Самі відеоролики можуть і не порушувати правил сайту або розміщення контенту, але під ними Вотсон знайшов посилання на дитяче порно, а також часові мітки, які ведуть до компрометуючих матеріалів. Не менш важливим є той факт, що ці ролики монетизуються, зокрема і завдяки показу в них реклами McDonald's, Disney та інших.
Представник YouTube направив редакції TechCrunch листа, в якому зазначив, що «будь-який контент, включно з коментарями, який несе загрозу для неповнолітніх, є гидким» і компанія має «чітку політику, яка забороняє це» на платформі. Він також додав, що компанія вжила негайних заходів, видаливши акаунти та канали, повідомивши про незаконну діяльність владі та відключивши коментарі до десятків мільйонів відео.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].