Китайці не хочуть купувати навіть дешеві іPhone
Лютий 2019 року став найгіршим місяцем для ринку смартфонів у Китаї, найбільше постраждали Apple та Xiaomi

Лютий став найгіршим місяцем для ринку мобільних телефонів у Китаї, що потенційно вказує на подальші збитки для Apple на найбільшому у світі ринку. Про це повідомляє CNBC.
Згідно з даними, опублікованими в середу Китайською академією інформаційних і комунікаційних технологій, постачання мобільних телефонів у Китаї склало 14,51 млн в лютому, що майже на 20% менше, ніж у минулому році.
Телеканал наголошує, що лютий зазвичай є не надто активним місяцем для китайського ринку смартфонів, але у 2019 році він став дійсно найгіршим, принаймні з 2013 року.
Аналітики вважають, що на це є декілька причин: святкові дні (китайський Новий рік), уповільнення темпів економічного зростання в другій за величиною економіці світу, насичений ринок смартфонів та роздрібні продавці з надлишковими запасами.
Аналітики зазначають, що найбільше з компаній-виробників смартфонів постраждала Apple. У І фінансовому кварталі 2019 року (який закінчився 29 грудня 2018 року), прибуток компанії в КНР впав на майже 27% у річному обрахуванні. Уже в січні ритейлери кілька разів знижували ціни на «айфони» в Китаї, але навіть більш дешеві iPhone не привабили покупців. Наголошується, що продажі в КНР у лютому були просто «жахливими» і продовжують знижуватись.
«Apple і Xiaomi залишаються найбільшими невдахами, тоді як Huawei, Vivo і OPPO продовжують нарощувати популярність», – сказав CNBC Ніл Шах, дослідний директор Counterpoint Research.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].