Facebook заборонить надсилати таргетовану рекламу за віком і статтю
В адміністрації вважають таких підхід дискримінацією користувачів

Facebook заборонить рекламодавцям налаштовувати свою таргетовану рекламу відповідно до даних про стать і вік користувачів. Так компанія буде боротися з дискримінацією користувачів Facebook у рекламі після звинувачень з боку журналістів і громадських організацій.
Про це написала головний операційний директор компанії Шеріл Сандберг у своєму блозі, на який посилається The Bell.
У проведеному ProPublica і The New York Times в 2017 році розслідуванні йшлося про те, що «класифікують» людей за певним віком і статтю найчастіше компанії при наймі співробітників на роботу, продавці нерухомості і банки.
«Рекламодавець, який хоче показувати вам рекламу житла, роботи чи кредиту, більше не буде мати права на таргетинг за віком, статтю чи місцем проживання. Ми створюємо цей інструмент для того, щоб ви могли шукати і переглядати всі поточні оголошення про житло в США, працевлаштування чи кредитні можливості, орієнтовані на різні місця по всій країні, незалежно від того, якого ви віку чи статі», – написала Сандберг.
«Ми вважаємо, що це врегулювання стане історичним кроком і буде сприяти тому, щоб такого роду дискримінацій не відбувалося», – зазначила Шеріл Сандберг.
У Facebook заявили, що продовжать співпрацювати з громадськими організаціями, які подали позов до компанії за дискримінацію.
Раніше Facebook також заборонив налаштування за національністю, релігією та сексуальною орієнтацією. Зміни торкнуться всіх країн світу, в яких присутній Facebook.
Цікаво, що останнім часом через скандали з витоком даних мільйони американських користувачів покинули Facebook, йдеться в нещодавно опублікованому дослідженні Edison Research. Зараз Facebook користується на 15 млн менше американців, ніж у 2017 році. Загалом у світі соціальну мережу використовує більше 2 млрд людей.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].