Виручка від експорту молочних продуктів скоротилася на 22%
Сумарна виручка в січні – лютому 2019 року склала $34,2 млн

Україна в січні – лютому 2019 року отримала від експорту молочних продуктів на 22% менше, ніж у 2018-му. Зниження цін на молочні продукти на світовому ринку призвело до того, що сумарна виручка склала $34,2 млн. Про це повідомляє аналітик Асоціації виробників молока Яна Музиченко, передає AgroPortal.
Продаж молока та вершків склав 5 000 тонн, що на 127,3% більше, ніж за аналогічний період минулого року. 42% всієї групи пішло в Катар ($1,4 млн), 24% припало на Молдову ($814 000).
Продаж згущеного молока й вершків, враховуючи сухе молоко, у січні – лютому становив 3600 тонн, загальна вартість склала $6,5 млн. Трьома основними ринками збуту були Вірменія ($837 000), Ізраїль ($672 000) і Кувейт ($555 000).
Експорт кисломолочної продукції за аналізований період склав 975 тонн, що на 46,18% більше, ніж минулого року. Основні країни-покупці: Казахстан ($563 000; 40% у структурі) і Молдова ($382 000; 27,3%).
У січні – лютому було продано 3900 тонн масла, що на 36,4% менше, ніж минулого року. Основними покупцями нашого масла є Нідерланди ($2,2 млн), Марокко ($1,9 млн) і Молдова ($1,5 млн).
Продаж сиру виріс на 3,17% – до 1000 тонн продукту. Загальна експортна вартість знизилася на 2,8% – до $3,5 млн. Найбільшими експортними ринками стали Молдова та Єгипет.
Продажі сироватки за аналізований період зросли на 21% – до 4900 тонн. Продавали її в основному в Китай (36%) і Малайзію (13%).
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].