Єврооблігації України впали на тлі новин про ПриватБанк та санкції РФ

Єврооблігації України впали на тлі новин про ПриватБанк та санкції РФ

Суд прийняв рішення, що ПриватБанк було націоналізовано незаконно

Єврооблігації України впали на тлі новин про ПриватБанк та санкції РФ
фото Shutterstock

Зниження котирувань єврооблігацій України в четвер склало від 0,6% – за паперами з погашенням у 2021 році, до 1,4% – за паперами з погашенням у 2027 році, на тлі новин про рішення адмінсуду Києва визнати незаконною націоналізацію ПриватБанку та введення Росією нових торгових санкцій, які торкнуться майже 30% товарообігу з Україною. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.

Котирування єврооблігацій з погашенням в 2023–2026 роках і в 2032 році знизилися на 1–1,3%, а їх прибутковість зросла на 0,18–0,29 в.п. – до 8,2–8,55% річних.

Папери з погашенням у 2021 році просіли в ціні на 0,6%, а у 2022 році – на 0,83%, що призвело до збільшення їхньої поточної прибутковості на 0,28 в.п. – відповідно до 7,65% і майже до 8% річних.

Крім того на 0,6% подешевшали і ВВП-варанти України, які зараз котируються за ціною близько 65,85% від номіналу.

Як повідомлялося, власники єврооблігацій позитивно оцінили результати першого туру президентських виборів 31 березня. За минулий після цього період прибутковість українських єврооблігацій знизилася в середньому на 0,4–0,8 в.п., а ВВП-варанти подорожчали на 3,5%.

Крім того, за період між першим і другим туром нерезиденти збільшили вкладення в українські внутрішні держоблігації (ОВДП) на 10,6 млрд грн, або на 52%.

Нагадаємо: 18 квітня 2019 року Окружний адміністративний суд міста Києва за позовом колишнього співвласника ПриватБанку Ігоря Коломойського ухвалив рішення, яким встановив, що процедура виведення неплатоспроможного ПАТ КБ «ПриватБанк» з ринку за участю держави є такою, що порушує норми чинного законодавства.

Як повідомлялось, напередодні РФ розширила список заборонених для імпорту російських товарів, до яких потрапили нафта, бензини, вугілля та інші товари. Нафтогазова Асоціація України (НАУ) проаналізувала зміни до постанови і згідно з документом, з 1 червня 2019 року імпорт дизельного палива, бензинів і скрапленого газу в Україну буде здійснюватися на підставі дозволів Мінекономрозвитку РФ. У документі не йдеться, що обсяги палива будуть якимось чином обмежені. Якщо компанії-постачальники палива своєчасно отримають дозволи, ситуація на ринку нафтопродуктів України залишиться незмінною.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті