Маск їде до Лас-Вегаса: The Boring Company отримала перше комерційне замовлення на $48,7 млн
Компанії Маска доручили збудувати тунель для перевезення людей у Лас-Вегасі

The Boring Company Ілона Маска отримала свій перший комерційний проект- компанія будуватиме підземну систему для перевезення людей в Лас-Вегасі за $48,7 млн. Про це повідомляє The Wired.
З тих пір, як два з половиною роки тому Ілон Маск жартома написав про створення своєї The Boring Company, компанія встигла пробурити один тестовий тунель; взяти участь як мінімум в одній гучній прес-конференції з мером Чикаго; пообіцяти фанам бейсбольної команди Dodgers, що їм легше буде діставатись до стадіону; пройти через судову тяганину з жителями Лос-Анджелесу (які не хотіли сусідства із тунелем) і завершити принаймні дві дуже тривалі екологічні експертизи для проектів у Меріленді та Лос-Анджелесі.
Але у The Boring Company ніколи не було комерційних замовлень. Досі. Компанія Маска отримала перше комерційне замовлення на будівництво підземної системи для перевезень людей у Лас-Вегасі за $48,7 млн. Контракт з компанією уклав Las Vegas Convention Center – комплекс, в якому проводяться конференції, виставки, концерти та інші заходи. Наразі цей центр знаходиться в процесі будівництва.
Як повідомляла сама компанія, її система Loop складається з автономних електрокарів з акумуляторним живленням на 8-16 пасажирів, що рухаються на швидкості до 150 миль на годину (241 км/год).
Компанія Маска має вирішити проблему з пересуванням відвідувачів всередині комплексу, BoCo збудує тунелі, які поєднуватимуть різні виставкові зали.
Крім того, компанія Маска пообіцяла збудувати систему ескалаторів та ліфтів для кожної з трьох майбутніх станцій, забезпечити освітлення тунелів, систем електроживлення і відеоспостереження, Wi-Fi та вентиляційної системи.
Конференц-центр планує приурочити відкриття Loop до виставки CES 2021.
З огляду на те, що амбітні плани Маска не завжди вдається реалізувати в життя вчасно (або і взагалі реалізувати), компанія-замовник вирішила убезпечити себе та прописала у контракті низку умов, серед яких поетапна виплата. Таким чином, BoCo отримає 100% оплати тільки коли пропускна здатністьь тунелів складе 4 400 пасажирів на годину.
Нагадаємо: у грудні минулого року Ілон Маск урочисто відкрив свій перший швидкісний підземний тунель під Лос-Анджелесом , хоча і з запізненням.
Перший тунель компанії під Лос-Анджелесом вже був готовий наприкінці листопаду. Ілон Маск опублікував у Twitter відеозапис із першого у світі підземного тунелю для нового швидкісного транспорту. Відкриття планувалось на 10 грудня.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].