British Airways оштрафували на $230 млн за викрадення даних сотен тисяч клієнтів
Зловмисники отримали доступ до даних 244 000 кредитних карток

Управління комісара з інформації Великобританії (ICO) оштрафувало авіакомпанію British Airways на 183 млн євро ($229,3 млн) за витік даних сотень тисяч її клієнтів. Про це повідомляє Reuters.
У вересні минулого року British Airways повідомила, що дані кредитних карток сотен тисяч її клієнтів були викрадені внаслідок атаки на сайт компанії. Жертвами хакерів могли стати всі, хто бронював квитки або оплачував будь-які інші послуги на сайті або через додаток компанії. Авіаперевізник підрахував, що зловмисники змогли отримати доступ до даних 244 000 карток.
ІСО вирішило накласти на авіаперевізника штраф у розмірі 1,5% від його світового обороту за 2017 рік.
У компанії заявили, що здивовані таким рішенням.
«Ми здивовані та розчаровані таким рішенням ІСО, – сказав Алекс Круз, глава компанії. – British Airways швидко відреагувала на злочин із метою викрадення даних клієнтів. Ми не виявили жодних доказів шахрайських дій на рахунках, пов’язаних із викраденням».
Як повідомляється, цей штраф став найбільшим серед тих, які коли-небудь накладало ІСО. Компанія має 28 днів на оскарження.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].