Кодування супутникового телесигналу не вплине на роботу ОТТ-сервісів

Кодування супутникового телесигналу не вплине на роботу ОТТ-сервісів

Також на українському ринку відеоконтенту істотно знизилася частка піратства

Кодування супутникового телесигналу не вплине на роботу ОТТ-сервісів
Фото: pixabay.com

Кодування супутникового телесигналу не вплине на роботу ОТТ-сервісів, а також на роботу телеком-ринку в Україні в цілому. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.

«Кодування ніяк не відіб'ється на ОТТ-сервісах: ми ніяк не прив'язані до кодування. Уже відключали аналогове телебачення, зараз будуть кодувати сигнал супутника, і це ніяк не відіб'ється на телеком-ринку в принципі. Буде невелика перетікання», – розповів директор з маркетингу і стратегії онлайн-кінотеатру Megogo Іван Шестаков в ході зустрічі з журналістами.

Шестаков очікує невеликого приросту кількості абонентів після кодування телесигналу, однак вважає, що цей приріст не вийде за рамки стандартних прогнозів.

Нещодавно Megogo отримав супутникову та кабельну ліцензії для свого телеканалу і планує почати працювати в кабельних мережах. У той же час, за словами Шестакова, вихід на супутник зі своїм контентом відеосервіс поки не планує.

Шестаков також зазначив, що на українському ринку відеоконтенту істотно знизилася частка піратства. 

«З кожним роком ситуація стає все краще. Ми всередині компанії оцінюємо це для себе, і в 2011 році рівень піратства в Україні досягав 100%. У 2013 році – 90%. Зараз весь піратський ринок – 50-60%», – зазначив він.

За словами Шестакова, це пов'язано як із загальним зростанням кількості користувачів і платформ, які надають легальний доступ до контенту, так і з протипіратських заходами, що вживаються на ринку.

У той же час він підкреслив, що в деяких розділах контенту – таких як спорт – піратство все ще залишається на першому місці за кількістю контенту.

У січні 2019 повідомлялося, що найбільші медіа-групи закодують на супутниках більше 20 своїх телеканалів. У середньому пакет каналів на платформі VIASAT коштуватиме 120 грн на місяць.

Наприкінці травня стало відомо, що українські медіа-групи планують закодувати свій сигнал на супутнику 20 січня 2020 року, на що індустрія, вже інвестувала більше $7,5 млн.

Детільніше про кодування каналів читайте у матеріалі Mind « Кодування супутникового ТБ: коли і чому канали медіагруп стануть платними «.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло