«Інтерпайп» звинуватив постачальників електроенергії у штучному створенні дефіциту на ринку

«Інтерпайп» звинуватив постачальників електроенергії у штучному створенні дефіциту на ринку

Компанія додає, що новий ринок електроенергії так і не став ринком у повному розумінні цього слова

«Інтерпайп» звинуватив постачальників електроенергії у штучному створенні дефіциту на ринку
Фото: УНІАН

Міжнародна трубно-колісна компанія «Інтерпайп» заявляє про штучне створення постачальниками електроенергії дефіциту на ринку. Про це пише Інтерфакс-Україна.

«За 1,5 місяці роботи нового ринку електроенергії компанія щодня не могла купити на ринку на добу вперед і внутрішньодобовому ринку електроенергію в повному обсязі через відсутність пропозиції з боку постачальників навіть за максимальною ціною», – сказано в прес-релізі компанії.

«Інтерпайп» додає, що зазвичай така ситуація має місце в нічні години, що, на думку компанії, суперечить здоровому глузду, оскільки вночі споживання електроенергії суттєво нижче, ніж удень. Крім того, з середини липня така ситуація вже почала даватися взнаки і в денні години. Тобто, жоден із постачальників не виходить на ринок із пропозицією, що змушує споживачів йти на балансувальний ринок, споживати і розраховуватися за електроенергію за фактом споживання за вищою ціною балансувального ринку.

Так, на початку липня денний дефіцит становив 5-8% від потреби «Інтерпайпу». А до 15 серпня він став рекордним і досяг 16%. Отже, за 1,5 місяці витрати компанії на електроенергію зросли в середньому на 20-25% з урахуванням тарифу на передання порівняно з червневими витратами.

За словами директора з фінансів та економіки «Інтерпайпу» Дениса Морозова, новий ринок електроенергії так і не став ринком у повному розумінні цього слова.

«Крім зростання цін, закономірністю вже став дефіцит пропозиції в будь-який час доби. Ми розуміємо, що фізично електроенергія є, але на ринок вона не потрапляє. Наявна модель вигідна деяким виробникам і посередникам, але не вигідна споживачам. Для промислових споживачів збиток прямий – зростання ціни електроенергії, а для побутових споживачів – непрямий, через подорожчання вартості товарів і послуг, для виробництва яких використовується електрика», – зазначає прес-служба компанії.

У той же час вона нагадує: «загальновідомо, що Україна має надлишкові генерувальні потужності та є експортером електроенергії».

«Інтерпайп» – українська промислова компанія, виробник сталевих труб і залізничних коліс. Продукція компанії постачається більше ніж до 80 країн світу через мережу торговельних офісів, розміщених на ключових ринках СНД, Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2018 році «Інтерпайп» продав 857 000 тонн готової продукції, зокрема – 189 000 тонн залізничної продукції. Продаж залізничної продукції компанія здійснює під брендом KLW.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло