«Інтерпайп» звинуватив постачальників електроенергії у штучному створенні дефіциту на ринку
Компанія додає, що новий ринок електроенергії так і не став ринком у повному розумінні цього слова

Міжнародна трубно-колісна компанія «Інтерпайп» заявляє про штучне створення постачальниками електроенергії дефіциту на ринку. Про це пише Інтерфакс-Україна.
«За 1,5 місяці роботи нового ринку електроенергії компанія щодня не могла купити на ринку на добу вперед і внутрішньодобовому ринку електроенергію в повному обсязі через відсутність пропозиції з боку постачальників навіть за максимальною ціною», – сказано в прес-релізі компанії.
«Інтерпайп» додає, що зазвичай така ситуація має місце в нічні години, що, на думку компанії, суперечить здоровому глузду, оскільки вночі споживання електроенергії суттєво нижче, ніж удень. Крім того, з середини липня така ситуація вже почала даватися взнаки і в денні години. Тобто, жоден із постачальників не виходить на ринок із пропозицією, що змушує споживачів йти на балансувальний ринок, споживати і розраховуватися за електроенергію за фактом споживання за вищою ціною балансувального ринку.
Так, на початку липня денний дефіцит становив 5-8% від потреби «Інтерпайпу». А до 15 серпня він став рекордним і досяг 16%. Отже, за 1,5 місяці витрати компанії на електроенергію зросли в середньому на 20-25% з урахуванням тарифу на передання порівняно з червневими витратами.
За словами директора з фінансів та економіки «Інтерпайпу» Дениса Морозова, новий ринок електроенергії так і не став ринком у повному розумінні цього слова.
«Крім зростання цін, закономірністю вже став дефіцит пропозиції в будь-який час доби. Ми розуміємо, що фізично електроенергія є, але на ринок вона не потрапляє. Наявна модель вигідна деяким виробникам і посередникам, але не вигідна споживачам. Для промислових споживачів збиток прямий – зростання ціни електроенергії, а для побутових споживачів – непрямий, через подорожчання вартості товарів і послуг, для виробництва яких використовується електрика», – зазначає прес-служба компанії.
У той же час вона нагадує: «загальновідомо, що Україна має надлишкові генерувальні потужності та є експортером електроенергії».
«Інтерпайп» – українська промислова компанія, виробник сталевих труб і залізничних коліс. Продукція компанії постачається більше ніж до 80 країн світу через мережу торговельних офісів, розміщених на ключових ринках СНД, Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2018 році «Інтерпайп» продав 857 000 тонн готової продукції, зокрема – 189 000 тонн залізничної продукції. Продаж залізничної продукції компанія здійснює під брендом KLW.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].