«Дарниця» інвестувала понад 1,5 млн євро у діджиталізацію і прагне стати 100% цифровою компанією

«Дарниця» інвестувала понад 1,5 млн євро у діджиталізацію і прагне стати 100% цифровою компанією

2018 року сума таких інвестицій склала 3,5 млн євро, а всього «Дарниця» інвестувала в інноваційний розвиток більш ніж 200 млн євро

«Дарниця» інвестувала понад 1,5 млн євро у діджиталізацію і прагне стати 100% цифровою компанією
голова ради директорів Darnitsa Group Дмитро Шимків
Фото УНІАН:

Фармацевтична компанія «Дарниця» веде переговори про стратегічне партнерство з європейськими та американськими учасниками фармацевтичного ринку для створення міжнародного фармацевтичного бренду та планує перетворитися на стовідсотково цифрову компанію. Про це журналістам повідомив голова ради директорів Darnitsa Group Дмитро Шимків, передає Mind.

«Ребрендинг – це не просто зміна логотипу. Це нова філософія ведення бізнесу, нова стратегія розвитку. Ми ставимо перед собою ціль – створення міжнародного фармацевтичного бренду. Для цього ми ведемо переговори про стратегічне партнерство з європейськими та американськими гравцями фармацевтичного ринку. Другим вектором розвитку є перетворення «Дарниці» на 100% цифрову компанію. Ми інвестували понад 1,5 млн євро в діджиталізацію процесів і переведення життєвого циклу препарату в цифрову форму. Першими з українських фармвиробників повністю роботизували склад», – зазначив Шимків.

За його словами, щороку компанія інвестує в розробки й дослідження понад 10% валового доходу. «2018 року сума таких інвестицій склала 3,5 млн євро, а всього «Дарниця» інвестувала в інноваційний розвиток більш ніж 200 млн євро. Завдяки цим і подальшим інвестиціям «Дарниця» планує стати лідером з виробництва складних генериків – таких, як трьохкомпонентний препарат для лікування артеріальної гіпертензії «Тіара Тріо», – повідомив він.

Також було оновлено логотип компанії, який символізує дослідження, розробки, інновації, постійний розвиток і пошук нових рішень. Новим логотипом стала літера d, стилізована під мікроскоп. Також «Дарниця»  почала змінювати дизайн пакування лікарських засобів рецептурного напрямку щоб зробити зовнішній вигляд упаковки зручним та інформативним для пацієнта.

Як повідомили у «Дарниці», фокусуючись на розробці якісних генериків, компанія постійно проводить дослідження біоеквівалентності, тобто відповідності лікарського засобу оригінальному препарату. З 2016 року було завершено проведення восьми досліджень біоеквівалентності, а на 2020–2021 роки заплановано від дев’яти до 12 таких досліджень.

«За даними ВООЗ, вже 15 років поспіль головними причинами смертності є ішемічна хвороба серця та інсульт. Боротьба з серцево-судинними захворюваннями – найбільший виклик сучасної медицини й фармацевтики, і «Дарниця» готова стати частиною відповіді на цей виклик», – зазначив голова ради директорів Darnitsa Group і додав, що на сьогодні визначено три пріоритети в розвитку продуктового портфелю: кардіологічний, неврологічний і вирішення проблем болю.

2018 року «Дарниця» представила 10 нових брендів у 12 лікарських формах, до кінця 2019-го вийдуть ще 11 брендів, а 2020 року заплановано 14 лончів у 29 лікарських формах. Зараз на різних етапах розробки та впровадження перебувають більш ніж 60 лікарських засобів.

Про те, яким чином «Дарниця» встановила рекорд України, випустивши найбільшу кількість лікарських засобів, реалізованих у формі таблеток за 2016 рік, читайте в матеріалі «Успіх за рецептом: на що робить ставку фармацевтична фірма «Дарниця». І якими методами компанія зберігає і зміцнює лідерські позиції на ринку».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію